logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tyranitar  
#1 Gepost : woensdag 6 augustus 2014 11:13:16(UTC)
Tyranitar


5 ponder

Lid sinds: 16-7-2014(UTC)
Berichten: 16
België

Beste,

Ik ben van plan om een hengel en een molen te kopen. Ik dacht aan een totaal van 200 euro voor hengel + molen. Nu, voor mij is dit al redelijk wat geld, waardoor ik eerst heel zeker wil zijn waar ik dit koop. Ik vroeg me af waar jullie je dure spullen zoals hengels en molens kochten? Kopen jullie dit gewoon op dé merk-site ervan online? Of vragen jullie aan je hengelzaak of zij deze kunnen bestellen of liggen hebben? Als je dit online besteld, en je gooit er bv 1x mee en de top breekt af, heb je hier nog garantie op of kan je dit oplossen met de mensen waar je deze van kocht op de site? Hetzelfde voor als je het in de hengelzaak koopt, bieden zij garantie aan? Of hangt dit af van hengelzaak tot hengelzaak?

Alvast bedankt.
Sponsor
Brunne  
#2 Gepost : woensdag 6 augustus 2014 11:38:42(UTC)
Brunne


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 4-8-2014(UTC)
Berichten: 4
België
Locatie: Tielt

Hoi Tyranitar

Ik ken enkele hengelsportzaken in west en Oost-Vlaanderen. PM me hiervoor. Online kopen lijkt me niet zo populair als je googelt..
Als je een goed merk(spro, Daiwa Shimano...) koopt in een plaatselijke winkel heb je sowieso garantie, en als het dan eens kapot gaat later v tijd denk ik dat tussenstukken makkelijk verkrijgbaar zijn.
Let op voor erg dure boeren.. voor €200 ben je normaal gezien geholpen (karperhengel, molen, toebehoren).
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.