logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
BartT  
#1 Gepost : zondag 16 januari 2011 23:17:33(UTC)
BartT


5 ponder

Lid sinds: 19-12-2010(UTC)
Berichten: 24

Hoi,

Twee jaar geleden heb ik een week aan deze best mooie(qua natuur) rivier in Frankrijk gezeten.
Een voordeel van deze rivier is dat je bijna overal mag nachtvissen(behalve op de stukken die particulier eigendom zijn).

Nadeel (voor mij) was dat ik die week maar een vis ving en vandaar dat ik via deze weg graag in contact zou willen komen met mensen die ook ervaring hebben met deze rivier.
Beangstigend feit vind ik namelijk de extreem grote hoeveelheid betaal/verenigings wateren in de omgeving. Die is namelijk echt ongelofelijk hoog!

Aangezien ik voor dit jaar weer een rivier sessie in Frankrijk wil plannen ben ik geinteresseerd in de ervaring van degenen die deze rivier ook hebben bevist. Hoef geen info over specifieke stekken of de naam van de geviste boilie, ben wel geintereseeerd naar de hoeveelheid gevangen vis en eventueel de grootte.

Ben je geinteresseerd in het uitwisselen van info over deze franse rivier zou ik het leuk vinden wanneer je reageert. Dat mag uiteraard ook via pm.

Groet,

Bart

Bewerkt door de gebruiker zondag 16 januari 2011 23:18:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : zondag 16 januari 2011 23:51:00(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ben je een echte rivier visser bart?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
BartT  
#3 Gepost : zondag 16 januari 2011 23:58:42(UTC)
BartT


5 ponder

Lid sinds: 19-12-2010(UTC)
Berichten: 24

Zou me niet als een "echte riviervisser" willen bestempelen. Hou wel van rust en een beetje uitdaging en dat vind je wat eerder op een rivier.
Lodewijk  
#4 Gepost : maandag 17 januari 2011 00:00:53(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
dan heb ik nog wel info over een rivier in frankrijk
als je het wil zal ik je wel een pb sturen ok?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
BartT  
#5 Gepost : maandag 17 januari 2011 00:04:40(UTC)
BartT


5 ponder

Lid sinds: 19-12-2010(UTC)
Berichten: 24

Altijd welkom, kan je eventueel het een en ander teruggeven.
Groet,
Bart
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.