logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Roeland  
#1 Gepost : woensdag 26 november 2014 19:19:54(UTC)
Roeland


10 ponder

Lid sinds: 7-5-2014(UTC)
Berichten: 86
Man
Nederland

Bedankjes: 20 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Beste forumleden,

Ik ben aan het zoeken naar een mooi meer met bijvoorbeeld een bungalowpark of gewoon een paar huisjes in de buurt van het water, in Frankrijk. Heb nog niet echt een geschikt meer gevonden. Heb al wel wat huisjes aan de rivier de lot gezien alleen heb ik geen ervaring met rivieren. Dus nu is mijn vraag bij deze weet iemand nog een geschikt vakantiewaterDus... ?

Roeland

Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 november 2014 19:20:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
l-o-r-e-n-z-o  
#2 Gepost : woensdag 26 november 2014 21:25:59(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Roeland ppr vraagjes hoever wil je rijden in Frankrijk is het de bedoeling dat je vanuit je chalet kan vissen ,moet nachtvissen zijn toegestaan .
Ik ken er wel een paar maar ze liggen allemaal tussen de 600 en 800 kilometer van rijsel en op één is een roeiboot niet toegestaan nachtvissen mag je op allemaalGa je in het hoogseizoen
of erbuiten al deze die ik ken ben ik geweest buiten het hoogseizoen laat maar weten wat je zoekt .
MVg Lorenzo

Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 november 2014 21:26:33(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Roeland  
#3 Gepost : woensdag 26 november 2014 22:30:26(UTC)
Roeland


10 ponder

Lid sinds: 7-5-2014(UTC)
Berichten: 86
Man
Nederland

Bedankjes: 20 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Oké ja goed dat je het zegt.
Ik ga alleen met mijn ouders in de zomervakantie van 2015 op vakantie dus het is niet alleen een visvakantie. De afstand maakt niet echt uit. Het hoeft niet per se een chalet te zijn. En ook is het niet noodzaak dat het water aan het huisje vast zit het belangrijkste is dat het op loopafstand is dus laten we zeggen zo rond de 1-2 km of minder natuurlijk. Nachtmissen is ook niet een noodzaak dus als dat niet kan is het niet erg.

Alvast bedankt voor de hulpBlijb
l-o-r-e-n-z-o  
#4 Gepost : zaterdag 29 november 2014 11:36:00(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Roeland je moet deze eens opzoeken ik heb ze in de laatste 3 jaar allemaal 1 keer bezocht en bevist tijdens gezinsvakantie die laatste is de grootste en de mooiste camping ,maar zonder boot of voerboot zal je er redelijk kanseloos zitten te vissen.
De eerste en de tweede zijn gemakkelijker om er vis te vangen op de eerste kan je vanuit je tuin vissen en vangen als je een huisje aan het water neemt.
Hopelijk heb je er wat aan als er nog vragen zijn ik hoor het wel.
http://www.legrandlac.com/fr/accueil.html
http://www.rulieres.com/
Camping des Gorges de l'Oignin
MVG Lorenzo
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.