logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mexe  
#1 Gepost : zondag 14 december 2014 23:54:15(UTC)
Mexe


5 ponder

Lid sinds: 9-12-2014(UTC)
Berichten: 33
België
Locatie: Heusden zolder

Bedankjes: 8 keer
Hoi.
Aangezien mijn vriendin kort aan aldeneik woont kan ik daar wel is gaan vissen.
Het gaat om de plas aan de herenlaakweg.
Weet iemand of er hier veel vis op zit of eerder minder in aantal?
En is het een moeilijk water als beginner?

Alvast bedankt

Groetjes Mexe ( koen )
Sponsor
ElGofri  
#2 Gepost : zaterdag 27 december 2014 14:49:04(UTC)
ElGofri


10 ponder

Lid sinds: 6-11-2013(UTC)
Berichten: 73
Man
België

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Hoi Mexe. Blij

Ikzelf woon in Oost-Vlaanderen maar soms maken we eens een weekendtripje om te vissen en ik ben reeds 2 x naar de Mynekomplas geweest om er te vissen met de feeder. Toen we er een rondje deden om te kijken hoe groot de plas was zagen we meerdere karpervissers die er een nachtsessie aan het doen waren. ( wij kwamen er rond 6u toe dus veronderstel dat ze er al van de dag ervoor waren .. ) Er zal dus zeker mooie karper op zitten Knipoog

Ik kan je niet veel vertellen over het water, weet alleen dat waar je die parking hebt, het erg ondiep is dus zou naar de andere kant gaan van het water. Als ik jou was zou ik er eens naartoe gaan en kijken of er vissers zitten, wie weet is er wel 1 vriendelijke man/vrouw aanwezig die je wil helpen, maar hoop daar vooral niet op ..

Als feedervissers hebben we wel enkele mooie brasems weten te verschalken, doch hebben we nooit een karper aan de haak gehad.

Veel succes als je mocht gaan! En laat me maar eens wat weten, wie weet als we volgend jaar nog eens zouden gaan, kan ik misschien mijn karpermateriaal ook meenemen Knipoog

Greetz
Geoffrey
Aantal karpers 2015: 100+ xD
carpandroll  
#3 Gepost : donderdag 15 januari 2015 16:44:08(UTC)
carpandroll


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 15-1-2015(UTC)
Berichten: 2

Hoi,

Ik woon in Dilsen,kwam vroeger veel aan de mynekomplas in Aldeneik.Letop !!!Nachtvissen is er VERBODEN...vorig jaar controle gehad.ik heb jammer genoeg mijn materiaal verloren.Er wordt veel aan nachtvissen gedaan,maar volgens de wet verboden.Zelfs kamperen is er verboden en bootjes ook.Veel vis zit hier niet op een paar Brasems na.Zeker geen boete waard.In 2015 gaan ze de controle nog meer opvoeren,buren klagen over overlast van de nachtvissers.Het verbod staat zelfs in het visreglement van 2015.Weg blijven zou ik zeggen,men zegge het voort...Laat U niet pakken!!!!
Had ik dit maar eerder geweten...Teleurgesteld


Groetjes Dirk

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 16 januari 2015 08:42:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ElGofri  
#4 Gepost : maandag 26 januari 2015 16:25:56(UTC)
ElGofri


10 ponder

Lid sinds: 6-11-2013(UTC)
Berichten: 73
Man
België

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Bedankt om dit te laten weten, weet ik zeker dat ik er bij een eventuele volgende vistrip zeker mijn tentje niet moet opzetten...

Kan wel niet geloven dat er weinig vis opzit, aan het aantal karpervissers gezien te hebben die het zich toch riskeren ...
Aantal karpers 2015: 100+ xD
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.