logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
janz  
#1 Gepost : dinsdag 27 januari 2015 21:07:31(UTC)
janz


10 ponder

Lid sinds: 30-10-2012(UTC)
Berichten: 69

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Beste karpervrienden,

ik ben een tijdje geleden verhuisd, en hierdoor ben ik spijtig genoeg ook een heel deel ruimte in de vriezer kwijtNiet eens
Nu ben ik aan het twijfelen om dit seizoen eens met readymade boilies te vissen, ik denk aan deze van TTB Baits.
Ik weet dat de meningen hierover verschillen maar ik zou graag van jullie weten of jullie denken dat er een kwaliteitsverschil zit in freezers en ready's en of dat je hier minder/meer door gaat vangen.
Het verschil zou hem dan voornamelijk moeten zitten in de gebruikte conserveermiddelen in ready's.
Alvast bedankt voor jullie meningLike
Sponsor
Flo  
#2 Gepost : woensdag 28 januari 2015 14:45:15(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
vis meestal met readymades, gewoonweg omdat ik geen freezers kan stockeren.
Qua vangsten zie ik er zeker niet van af, sommige kunnen gerust concurreren met freezers,het zit 'em vooral in de portemonnee Knipoog
Moest ik de mogelijkheid hebben zou k zelf ook wat meer met freezers vissen
Moet wel zeggen dat er enorme verschillen zijn in kwaliteit
Nash en Dynamite gaan voor mij zeer goed, echter vrij prijzig
remon v wanrooij  
#3 Gepost : woensdag 28 januari 2015 16:40:02(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
De ready 's van Cipro zijn echte aanraders!! Hollandse trots op bollen gebied, al 25 jaar lang.
100% natuurlijke ingrediënten, dus vele male beter als die chemische pro-line bollen!
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
janz  
#4 Gepost : woensdag 28 januari 2015 19:55:57(UTC)
janz


10 ponder

Lid sinds: 30-10-2012(UTC)
Berichten: 69

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Bedankt voor jullie reacties☺
Flo als ik het goed begrijp heb je dus even veel vertrouwen in (goede) readys dan in freezers? Ook voor een voercampagne ?
Proline vis ik niet mee maar dat is puur persoonlijk ...
Zal eens een kijkje nemen naar de cipro bollen
Andere reacties altijd welkom😊
DavidT  
#5 Gepost : donderdag 29 januari 2015 20:36:00(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Hoe en welke boilies je inzet, zou afhankelijk moeten zijn van je situatie. Dan heb je rekening te houden met veel variabele factoren.

Belangrijk is om eerst een plek te vinden waar karpers graag eten op de momenten dat je kan vissen. Op veel wateren eet het grootste deel van de karpers wat ze tegenkomen. Enkele zullen voorkeur hebben voor specifieke ingrediënten.

Als je lekker ontspannen gaat vissen zal je op een goede stek mooie resultaten kunnen boeken met freezers en geconserveerde boilies. Maak je niet te druk over je aaskeuze. Heel veel ingrediënten komen van dezelfde leveranciers en heel veel boilies komen uit dezelfde fabriek. Geheime ingrediënten bestaan niet. Bijna alles komt uit de voedingsindustrie voor dier en mens.
Say hello to my little friend
thanks DavidT is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Erwin op 12-2-2015(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek  
#6 Gepost : zondag 22 februari 2015 19:43:09(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt verschil heb bemerkt tussen readymades en freezers. Heb met beiden gevist en goed gevangen. Ik ga dit jaar weer voor readies aangezien ik geen vriezer meer heb.
Prijsverschil kan wel aardig groot zijn tussen readies en freezers maar voor mij is dat het enige verschil dat ik ook echt bemerk.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.