logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
007ruben11  
#1 Gepost : dinsdag 10 februari 2015 14:25:25(UTC)
007ruben11


10 ponder

Lid sinds: 4-6-2014(UTC)
Berichten: 50
Man
België
Locatie: roeselare

Bedankjes: 2 keer
Hallo,

Ik zou graag eens de chod rig uitproberen maar ik heb nog enkele vragen hierover. Ik heb vaak gehoord dat je best met zo'n licht mogelijk loodje vist, waarom is dat? Hoe ver hang je normaal de haak van je lood, als er geen wier is maar als je lood normaal iets (4cm) in de modder zakt?
Moet je altijd met slappe lijnen vissen? Zorgt dit niet voor problemen als je een kleine of een niet actieve karper/brasem aan de haak slaat krijg je dan wel een beetregistratie? Vissen je het best met pop-ups of met plastic food en met welke kleuren?
Alle tips zijn welkom, ik ben een echte beginner op dat vlak van chod rigs.

Gr,

Ruben
Sponsor
whitey  
#2 Gepost : woensdag 11 februari 2015 13:53:23(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
thanks whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Erwin op 11-2-2015(UTC)
Erwin  
#3 Gepost : woensdag 11 februari 2015 17:58:43(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hoi Ruben