logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chup  
#1 Gepost : zondag 7 juni 2015 22:07:23(UTC)
chup


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 31-5-2015(UTC)
Berichten: 4

Hi,

Vrijdag 29 mei heb ik mijn laatste nachtje aan de Lage Vaart gezeten maar helaas met 7 hengels niet eens een run. Uiteraard heb je deze nachten ook wel eens maar ondanks dat het bestand op de Lage Vaart beter zou moeten zijn dan de Hoge Vaart, heb ik op de Hoge tot op heden meer succes gehad.

Nu dacht ik vanmiddag, laat ik eens kijken of ik nog een andere mooi plek op de Lage Vaart kon vinden en dat was inderdaad het geval. Eenmaal op de plek aangekomen, verstopt tussen de bosjes, zaten twee heren te vissen. Na een kort gesprek vertelde ook zij mij dat het dit jaar tot dusver nog weinig voorstelt. Een mening die ik voorlopig nog deel. Ondanks de mooie plek denk ik dat het tijd is voor iets anders.

Zoals altijd Google Maps geopend en opzoek gegaan naar een ander stuk water op hoop van zegen. Ik kwam uit op de Noorderplassen (aansluitend op de Hoge Vaart). Na wat research ben ik er inmiddels achter gekomen dat ook een 3e hengel en overnachten toegestaan is.

Nu mijn vraag, wat is jullie ervaring met de Noorderplassen?
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.