logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Flo  
#1 Gepost : zaterdag 21 november 2015 11:58:32(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Beste collega's

Ik heb altijd het gedacht gehad dat een voerboot leuk is, maar dit stond nooit vanboven op mijn lijstje.
Het is een leuk hebbeding, maar ik ging er geen kopen tenzij ik plots veel geld had gewonnen op mijn pokerstars account.
Nu zijn we er sneller gekomen dan gedacht en kan ik mij een "gratis" (bij wijze van spreken) bootje gaan halen. The boogie
Het is niet dat ik er ongelooflijk veel aan wil spenderen, daardoor is mijn oog op de Nanotec gevallen.

Als ik lees over de baitcruiser, trend voerboot,... hoor ik dat er veel mankementen zijn, bij de Nanotec minder me dunkt.
Iemand die dit ka bevestigen?
Zou voorlopig zonder dieptemeter zijn, me het gedacht er later eentje te laten inbouwen.

Als iemand me een gelijkaardig bootje kan aanraden mag je dit altijd posten, hoe meer keus hoe beter.
Sponsor
l-o-r-e-n-z-o  
#2 Gepost : zaterdag 21 november 2015 13:53:36(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hoi Flo
Over welk model heb je het de nanotec standaard 399 eu de graupner versie van 499 eu of de nanotec gt2 ,over de laatste 2 genoemde hoor ik enkel tevreden gebruikers van de standaard uitvoering ken ik geen gebruikers.
De baitcruizer zou ik toch niet nemen je hoord toch geregeld kapotte printplaten .
De keuze van een boot heeft vaak te maken waar je hem wil inzetten kleine put ,grote lacs of rivieren.
Mvg Lorenzo
Flo  
#3 Gepost : zaterdag 21 november 2015 15:29:08(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Ik zou de gewone nemen. Voor een groot deel van m'n sessie zou ik deze toch niet gebruiken.
Mn visserij is vrij veelzijdig, maar grote meren zijn uitzonderlijk.
Hij mag basic zijn, maar moet gewoon wat betrouwbaar zijn.
Vis ook regelmatig op rivier en kanaal, maar niet echt snelstromend water.
l-o-r-e-n-z-o  
#4 Gepost : zaterdag 21 november 2015 17:00:55(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Zoals eerder vermeld ik ken niemand die de standaard heeft zodus kan ik je niet meer info cvergeven,enkel hier was hij het goedkoopst ik weet natuurlijk niet van waar je afkomstig bent in Belgie http://shop.robbyfish.be...en/nanotec-voerboot.html
MVG Lorenzo
thimon  
#5 Gepost : zaterdag 21 november 2015 18:42:02(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Flo,

Voor zover ik weet is de Nanotec een prima bootje. Voor de eisen die jij omschrijft tenminste wel. (op de rivier is die niet snel genoeg! hou daar rekening mee)

Zelf ben ik in het bezit van een Navigator met Toslon dieptemeter. Deze is razend snel en gaat makkelijk tegen de stroming van de rivier in. Maar ja, dan praat je over aanschaf waarde € 1.500,-. En dan praten we nog niet over jaarlijks onderhoud.

Moet zeggen, een dure boot is zijn geld drie dubbel en dwars waard. Ik heb mijn navigator nu een jaar of 3 en doet het ALTIJD! Heb er nog nooit mankementen aan gehad of iets. Ben er zeer enthousiast over!

Wat ik je zeker kan aanraden is een dieptemeter. Hierdoor weet je in korte tijd veel meer van een water en stelt je veel sneller in staat om de juiste keuzes te maken. Ik heb er in elk geval erg veel plezier en profeit van.

Succes met je zoektocht!
Doorzetten wordt beloond!
swinne  
#6 Gepost : dinsdag 24 november 2015 16:20:39(UTC)
swinne


10 ponder

Lid sinds: 26-7-2014(UTC)
Berichten: 91
Man
België

Bedankjes: 3 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
hey flo ,
als je even rondkijkt naar 2de hands voerbootjes kom je er al vlug tegen met alles op en aan , zoals bv een schrijver BTV niet dat ik zelf een bezit , mijn maat heeft zo eentje nu 13jaar , bij mijn weten nooit iets aan geweest .. zijn ook bootjes die een stukje over de 1000€ gekost hebben .. als je een budget hebt rond de 500€ kom je al ver , moest je willen kijk ik wel mee even rond en stuur ze je in pm door ...
zelf koop ik liever een opknapper op , heb ik nu een 3 tal keren gedaan :-) volledig leeghalen , beschadigingen reparen , opschuren , spuiten en weer alles inbouwen mooi en ordelijk ;-) je doet er volledig u eigen ding mee en je hebt iets dat je niet vlug bij iemand anders ziet aan de waterkant ..
vb van mijn boot nu
UserPostedImage



verder succes met de zoektocht ;-)
Flo  
#7 Gepost : woensdag 25 november 2015 21:38:30(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
thx, heb ook al eens rondgekeken op 2dehands, maar ik denk toch eerder een nieuwe te kopen, al is het interessant van een dieptemeter erbij te hebben tegen lage prijs. Toch ga ik voor zekerheid,dan weet ik tenminste dat er nooit iets aan geweest is.
En een opknapper is voor mij geen optie, niet zo'n krak op dat vlak Knipoog
Ondertussen van verschillende kanten goeie recensies gekregen dus ik denk dat dit hem wordt Blij
Benieuwd in hoeverre het mijn visserij en vangsten zal beïnvloeden, het is me zonder toch altijd al gelukt (2014-2015 waren topjaren Like ) maar het geeft nieuwe opties om te verkennen
Jeroen84  
#8 Gepost : donderdag 3 december 2015 11:05:14(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
En al een gekocht Flo?

Ben benieuwd naar jouw ervaring hiermee er staat voor 2016 namelijk ook 1 voor mij op de planning Verrast
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
Flo  
#9 Gepost : zondag 6 december 2015 14:36:37(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
gisteren eentje besteld!
Normaal kan ik die binnen de 7 a tien dagen ophalen.
Nu ik een nieuw speeltje zal hebben zal er toch weer wat gevist worden deze winter Blij
Zal de bevindingen laten weten. Ik heb alvast een winterwater op het oog waar we op werpafstand amper iets kunnen prikken, maar waar we in de winter met de boot vrij goed geslacht hebben op 150-200m
max.v  
#10 Gepost : zondag 27 december 2015 13:14:29(UTC)
max.v


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 27-12-2015(UTC)
Berichten: 12

Hey Flo,

Ik ga dit jaar ook een voerboot aanschaffen. Zit te twijfelen tussen de Nanotec standaard 2015. hier zit tegenwoordig ook graupner in verwerkt.
Nu zag ik ook een boot van anatec PAC boat evo welke 599 is. deze lijkt me wel stabieler qua ligging in het water. Verder zie ik niet zo veel verschillen.

Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen over je aangeschafte boot.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.