logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ricardo A  
#1 Gepost : dinsdag 5 januari 2016 15:27:26(UTC)
Ricardo A


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 17

Hallo allemaal,

Ik verhuis dit jaar naar Biddinghuizen en ik vroeg mij af of hier karpervissers zijn die ook uit die omgeving komen.
En mij misschien wat tips kunnen geven over het Veluwemeer of water in Biddinghuizen.
Ben zelf wel al wezen kijken bij het veluwemeer veel strandjes aan de kant van Biddinghuizen en in de havens mag niet gevist worden.

Ik hoop dat iemand wat tips heeft.

Gr Ricardo
Sponsor
Tycho Leushuis  
#2 Gepost : woensdag 6 januari 2016 14:12:01(UTC)
Tycho Leushuis


15 ponder

Lid sinds: 2-2-2014(UTC)
Berichten: 176
Man
Nederland
Locatie: Flevoland

Bedankjes: 12 keer
Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
Hoi Ricardo,

zelf kom ik uit Swifterbant en kan wel wat vertellen, ik kan over de wateren niet de meest precieze info geven, waarom niet? omdat ik er bijna nooit vis, ik heb er een paar keer gezeten en de vangsten vielen mij heel erg tegen, en niet alleen bij mij maar ook mensen uit de omgeving die ik spreek, wat leuk is om een beetje te beginnen is toch wel de lage vaart, niet heel moeilijk maar je kan er wel aantallen maken.
over de strandjes betreft? vissen kan er best, wil de karpervisser dat? ik persoonlijk niet, dit omdat het in de zomer heel heel heel erg druk is met strandtoeristen die er zwemmen, lopen met de honden en ga zo maar door. als je nog vragen hebt betreft de omgeving, geef me maar een berichtje!

Groetjes Tycho Leushuis
CarpRespect!
gerwin32  
#3 Gepost : maandag 1 februari 2016 20:13:28(UTC)
gerwin32


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 15-1-2013(UTC)
Berichten: 5

Bedankjes: 1 keer
Zoek de vaargeul op met het koude weer ,en ondiepe stukken met warmer weer, voorvoeren is ook belangrijk.
Hogevaart en lage vaart zit genoeg karper.
En welke havens bedoel je eigenlijk?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.