logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Ngt
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tuningterror1  
#1 Gepost : dinsdag 19 januari 2016 20:20:18(UTC)
Tuningterror1


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 17-1-2016(UTC)
Berichten: 8

Bedankjes: 3 keer
Goedenavond.

Heeft er iemand ervaring met ngt producten?
Zoals rodpot en hengels en dergelijke?

Mvg
Sponsor
remon v wanrooij  
#2 Gepost : woensdag 20 januari 2016 17:16:33(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
NGT is zoals X2.
Bagger dus!
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
karper-groentje  
#3 Gepost : donderdag 21 januari 2016 14:53:14(UTC)
karper-groentje


15 ponder

Lid sinds: 26-5-2014(UTC)
Berichten: 130
Man
Nederland
Locatie: diepenveen

Bedankjes: 4 keer
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
ik moet zelf zeggen dat het me tot nu toe best goed bevalt, het is niet de beste kwaliteit ofzo, maar voor mijn visserij (korte afstanden, licht vissen) is de NGT floatmaster 12 foot perfect! nou moet ik wel zeggen dat ik er niet extreem veel mee vis, maar de keren dat ik het doe zijn me goed bevallen!
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"???
thanks karper-groentje is 1x bedankt voor deze nuttige post.
whitey op 21-1-2016(UTC)
whitey  
#4 Gepost : donderdag 21 januari 2016 15:39:50(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: karper-groentje Ga naar gequote bericht
ik moet zelf zeggen dat het me tot nu toe best goed bevalt, het is niet de beste kwaliteit ofzo, maar voor mijn visserij (korte afstanden, licht vissen) is de NGT floatmaster 12 foot perfect! nou moet ik wel zeggen dat ik er niet extreem veel mee vis, maar de keren dat ik het doe zijn me goed bevallen!


Karper-groentje: Dit is tenminste een deftig antwoord!Like......daarom bedank ik je ook, met beleefd te zijn kom je meestal verder dan een bullebak te zijn! ,kan je niet altijd van iedereen zeggen!

NGT is denk ik het huismerk van visdeal, X2 is het huismerk van Raven, ik zou hun stokken of molens niet aanraden, maar......niet iedereen heeft zomaar xxxx aantal euro's om te spenderen aan visgerief, Jessie is dan nog eens een jonge vader, heel begrijpelijk dat hij dan andere prioriteiten heeft!
Ik heb ook hengelsteunen van NGT, mijn hengels liggen daar niet slechter in dan in de belachelijk dure steunen van de zogezegde topmerken, hetzelfde kan ik van X2 zeggen, heb er 1 stoel van en die zit 10x beter dan mijn 2 JRC stoelen!
Ieder koopt naar zijn budget en/of mogelijkheden, voor mezelf kan ik zeggen dat ik liever wacht met kopen tot ik kan betalen wat ik echt wil, het gezegde "goedkoop is duurkoop" klopt wel dikwijls..........goesting is kopen zeg ik steeds.

suc6 gasten!Angel

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
thanks whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
karper-groentje op 24-1-2016(UTC)
l-o-r-e-n-z-o  
#5 Gepost : donderdag 21 januari 2016 21:15:26(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Tja op mijn vakantie set heb ik ook de back rest en de snag ears van ngt en op men gewone set die van solar tot op heden nog maar weinig verschil gemerkt.
MVG Lorenzo
thanks l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
whitey op 22-1-2016(UTC)
l-o-r-e-n-z-o  
#6 Gepost : vrijdag 22 januari 2016 14:16:16(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hoi Jessy
Om op je vraag van de rod pod te antwoorden ik heb al een tijd de mack 2 stalking pod deze dus ,http://www.pacificpeche.com/stalking-pod.html
Is volgens mij dezelfde als de ngt profiler pod https://www.visdealshop....rofiler-pod-and-case.htm
Prima ding ik gebruik hem wel enkel voor aan de rivier, anders vis ik met losse steunen nog geen nadelen aan gevonden ik dacht dat ik er 29 euro had voor betaald in superpromo bij pacific peche een jaar geleden.
Die van B-carp ziet er mij trouwens ook dezelfde uit(Zie catalogus geplaatst door Whity).
MVG Lorenzo

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 januari 2016 09:16:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#7 Gepost : maandag 25 januari 2016 14:39:41(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Tsja, voor de helft van de tijd komen die budget tot mid-range producten toch uit hetzelfde fabriek! Verschillende merken zetten hun naam er op en doen dan als of ze het warm water hebben uitgevonden... Dit is nu al lang zo en zal niet snel veranderen.

Op vlak van NGT (en X2), de molens en elektronica zou ik er wel vermijden.
Me...myself...and my rods!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.