logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
RonG  
#1 Gepost : maandag 25 januari 2016 14:52:28(UTC)
RonG


5 ponder

Lid sinds: 18-5-2015(UTC)
Berichten: 39

Bedankjes: 3 keer
Hallo,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die dit kennen en er ook echt gevist hebben/lid zijn geweest.
Ik kan (misschien) lid worden bij de club der/van 100 aka juliuius put, maar daar betaal je nog al voor zeg maar € 200,- +..
Wat info: https://nl.wikipedia.org/wiki/Juliusput
Je krijgt dan de sleutel van het hek en een simpele bungalow.
Ook is er een stijger met 14 bootjes waar je gebruik van kunt maken.
Het is een mooi water in the middle of nowhere met van alles en nog wat, enorme snoeken, baars waarvan ik het record nog steeds heb alleen 20 jaar geleden had ik als ik ff ging vissen geen foto toestel bij me, wel een meet lint en was maar liefst 56 cm, afijn on topic. Er zwemt dus zat moois daar, alleen over het karper bestand word niet veel prijs gegeven.
Nou viste ik er vroeger wel eens en zag er op een mooie zomerse dag onder de taken/begroeing
hele groepen bij elkaar zekers 50+ karpers op 1 klein plekje. Dus dat ze er zitten is zeker, maar wat is daar b.v. echt de max die ik kan verwachten in gewicht? En wat is haalbaar kwa vangsten op 1 dag, (snap dat dat grotendeels af hangt van versch factoren). Kort samengevat vang je er redelijk, en wat is de max in lbs ongeveer wat ik kan verwachten?
Zal wel een lastige vraag zijn gezien het feit er maar weinig mensen lid mogen zijn maar je weet het niet.
Alle e.v.t. info is welkom.

Groetjes Ron
Sponsor
Frank Avezaat  
#2 Gepost : maandag 28 maart 2016 17:48:09(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Hey Ron,

de reactie is laat..

De Juliusplas bevat een groot bestand aan karper. Er zijn de afgelopen jaren een paar flinke sterftes geweest, maar het bestand is nog steeds zeer ruim. Juist vanwege dit grote bestand is de groei van de vissen wat achtergebleven. Sessies met veel vissen zijn nog steeds mogelijk. Voor mij is het trouwens alweer even geleden dat ik het water bevist heb. Ik zou het genoemde bedrag er persoonlijk niet voor over hebben, maar dat zal voor iedereen verschillend zijn.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.