logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Flo  
#1 Gepost : zaterdag 1 april 2017 16:46:05(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Bij deze zal ik de verslagen van de sessies in Frankrijk in deze rubriek neerpennen.

Donderdagnamiddag was het eindelijk zover : De eerste Frankrijk sessie van 2017!
Na enkele nachten en een 5tal dagsessies geblankt te hebben in eigen land werd het tijd terug andere oorden op te zoeken.
Vorig jaar was een echt ontdekkingsjaar met vele topmomentjes, en hier willen we uiteraard op verderbouwen.

Om met een goed gevoel te beginnen, besloten we opnieuw naar de streek te gaan waar we vorig jaar zaten. Het was namelijk al vrij laat, en veel tijd om een stek te zoeken voor het donker was er niet.
Het water dat we in gedachten hadden was helemaal vrij, we konden alvast plan A uitvoeren.
De hengels gaan vrij snel te water en net voor het donker staat ons kamp op.
Veel tijd om te relaxen krijgen we echter niet, na 1 uur vissen geeft één van de hengels enkele aarzelende piepjes en de waker kruipt naar boven.
De top gaat krom, dus Thibault slaat aan. Hij hangt en het is karper! Zitten we sessie na sessie te kwakkelen in België, staan we na 60min vissen in Frankrijk al met een kromme hengel, kicken!
De dril verloopt zonder problemen en de eerste gaat in het net. Het is een goedgebouwde schuw met lichte ghost-patronen (lichtgekleurde lijn langs dorsale vin, zwarte rand uiteinde staartvin, verkleuring op z'n kop, je kan het jammergenoeg niet zo goed zien op de foto)) Prachtig om mee te starten.

UserPostedImage


Tot onze verbazing blijft het de rest van de nacht stil....
Onze wekker stond om 7u. We waren namelijk van plan om vroeg op te staan, materiaal op te plooien en overdag op een ander water te gaan vissen.
Zo gebeurd, zo gedaan : even op de tanden bijten en nog voor 8u staan we ergens anders.
We kennen dit water goed en verwachten hier snel een aanbeet. Het is echter nog geen zomer en de eerste laat toch zeker 2-3u op zich wachten.
Het is een klein spiegeltje. Acht who cares? Voor mij is het alvast de eerste van 2017!


UserPostedImage

Opnieuw blijft het even stil. Pas na onze "brunch" krijgen we terug een run, met een spiegeltje van een pond of 16 als resultaat.


UserPostedImage

Tijdens het fotograferen krijg ik zelf ook een aanbeet, deze gaat er als een raket vandoor, maar ik sla enkel lucht aan. Jammer...
Vroeg in de namiddag is het weer tijd om onze nachtstek te gaan opzoeken. Het is vrijdag, dus binnen enkele uren begint voor de meesten het weekend. Wij willen hen voor zijn !
De stek van vorige nacht is nog steeds vrij, perfect want we hadden ook deze in gedachten.
De zin zit flink uit en het is genieten van het goede weer.
Uit het niets (we waren er nog maar en verwachten pas tegen de avond actie) krijg ik een lome aanbeet op een hengel gepositioneerd in een zijkanaaltje van het water.
Hij hangt en ik voel dat het een goeie is! Deze vermoedens worden bevestigd als de vis z'n flank in het zonlicht laat schitteren : het is een bak en zo te zien een mooi beschubde spiegel!
Nu ik de vis heb gezien neemt de stress toe deze kwijt te spelen. Hij is uit de obstakels , dus ik dril deze rustig af. Scheppoging 1 is raak!
We kijken elkeer verbaasd aan... serieus? Op de eerste sessie al?
2de vis van het jaar, gelijk een flinke dertiger en wat voor één.


UserPostedImage

UserPostedImage


Na Filmen en fotograferen gaat deze terug in z'n element en zak ik met een tevreden smile in mijn stoel Like
De rest van de dag blijft het stil, buiten enkele brasems tegen de avond.
Het is pas vroeg in de morgen dat Thibault's hengel vertrekt. De vis probeert tijdens de dril het hoekje om te zwemmen, maar kan gelukkig gecounterd worden.
Nog even bonken onder de top en ook deze gaat in het net!
Na de bak van de dag ervoor heeft hij ook een ferme, deze keer een geblokte schub.


UserPostedImage

Ik besluit nog even te slapen, daar ik de dag ervoor wat later was opgebleven.
M'n maat kan de slaap niet meer vatten en besluit wat buiten te zitten. Strak plan, want iets later staat hij opnieuw te drillen.
Een bijna naakte spiegel (met een grote genezende wonde) is de laatste vis van de sessie.


UserPostedImage


Voldaan laden we 's middags terug de auto.
De eerste Frankrijk sessie van het jaar was alvast dubbel en dik geslaagd.
We filmen ook wat meer dan vroeger, dus samen met de sessie-verslagen zullen we proberen ook regelmatig filmpjes up te loaden op ons kanaal. ( https://www.youtube.com/...UC8pNoxMwPCX47fR_ZFTY6iw )
Op naar de volgende!

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 20 januari 2018 11:36:44(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Harmen Sleeuwenhoek  
#2 Gepost : zondag 2 april 2017 11:52:47(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Leuk verhaal! Mooie vissen ook en mooie sessie Blij
HarryO  
#3 Gepost : zondag 2 april 2017 12:31:29(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Goed begin Flo van het nieuwe jaar.
mij verging het helaas iets slechter.
Ben, tegen beter weten in, naar mijn putje geweest voor twee nachtjes.
Hoewel ik weet dat het een laat startende put is, vanwege zijn diepte, kon ik het toch niet
laten om het te proberen.
Het resulteerde, zoals ik eigenlijk verwachte, in een keiharde blank.
Deze week nog maar weer een poging doen maar dan in het kanaal, samen met Bert.
Hopelijk mag ik dan iets anders rapporteren.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Jeroen84  
#4 Gepost : maandag 3 april 2017 10:31:45(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Mooie vissen Flo! Like

Hier ook de eerste (4) van het jaar in het net afgelopen weekend.
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
Flo  
#5 Gepost : zondag 23 april 2017 17:21:36(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Na twee weken er niet geraakt te zijn was het dit weekend weer zover : 2de trip van het jaar, ook deze keer 48u.
M'n vaste viscollega kon niet mee, dus maar iemand anders meegesleurd.

Vrijdag rond 16u zijn we al ter plaatse.
Het water waar we vorige keer zaten stond vanboven op m'n lijstje dus even kijken of onze geliefde stek vrij is.
Helaas zit er al iemand, dus we besluiten ergens anders te kruipen.
De eerste nacht spenderen we aan een vrij klein water, maar waarvan ik weet dat er ferme exemplaren rondzwemmen.
Het blijf op een kleine spiegel na (foto blijkt verloren gegaan...) een vrij rustige nacht te zijn.
Na even te overleggen besluiten we de dag erna andere oorden op te zoeken.
Ik wist nog een water zijn, waar ik 1 keer heb gevist vorig jaar, maar waar we op 48u slechts 1 vis hebben gehad.
Toch is het er leuk zitten dus we besluiten het erop te wagen. Er zit niemand dus we hebben het rijk voor ons alleen.
Zoals voorspeld melden zich al spoedig enkele kopvoorns aan, maar daarna hebben we er gelukkig niet veel last van gehad.

UserPostedImage

UserPostedImage


Daarna blijft het enkele uren stil. Terwijl we een filmpje kijken krijgt m'n maat rond 19u een aanbeet.
Het blijkt een kleine spiegel te zijn. We zijn best tevreden, want we weten dat het een taai water kan zijn.

UserPostedImage

Om 4u 's morgens krijg hij opnieuw een run. Na dril lijkt wat vreemd en al spoedig zien we waarom, het blijkt een meerval te zijn van een kg of 6-7.
Hij is, als part-time roofvisser zeer in z'n nopjes met deze vangst.

UserPostedImage

Daarna is het eindelijk nog eens mijn beurt! Rond een uur of 6 wordt ik ruw gewekt door een aanbeet. Yes karper!
Het is echter weer eentje van kleiner formaat, maar niettemin tevreden dat er weer actie is !

UserPostedImage


De vis is duidelijk wakker, want er is veel beweging boven de stekken.
Het duurt dan ook niet lang voor de volgende zich laat horen. Onder een mooi ochtendzonnetje kan m'n maat deze prachtige bak drillen !
Het is z'n eerste karpersessie op Frans openbaar water en hij kan z'n ogen niet geloven.

UserPostedImage


De vis gaat terug in het water en hij werpt z'n hengel terug uit. Deze ligt nog geen minuut in de steunen of de beetmelder begint opnieuw te krijsen.
Wat is me dat hier? De vis is duidelijk aan het azen geslaan ! Weer een prachtige spiegel in de cradle!

UserPostedImage

Stiekem wens ik mezelf nu toch ook een vis van beter formaat toe, het geluk stond tot nu toe aan mn maat z'n kant!
Rond 12u is het zover! Ik krijg een aanbeet, sla aan, en voel direct een log gewicht bewegen. Zou dit hem zijn?
Tot overmaat van ramp zwemt de vis zich vast achter een talud... Geen beweging in te krijgen dus even laten liggen...
Ook dit helpt niet en uiteindelijk resulteert het in lijnbreuk en een balende Flo Niet eens

Ik besluit niet op te geven en leg deze hengel opnieuw op dezelfde plaats. Nog een dik uur te vissen!
Mijn geluk keert : ik krijg een herkansing!
Het is een vrij nerveuze dril, de vis zit tussen het wier en ik blijf lichtjes druk zetten zonder de boel te forceren.
Nadat hij los is ben ik opgelucht, het ergste is voorbij! Na enkele ontsnappingspogingen heb ik ook mijn mooie afsluiter!
Deze maakt uiteraard mijn sessie goed!


UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

Hiermee wordt de sessie afgesloten en keren we beiden voldaan naar huis Like
2de trip van het jaar is bij deze weer goed uitgedraaid na een slome start.

Bewerkt door de gebruiker zondag 23 april 2017 19:15:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jeroen84  
#6 Gepost : maandag 24 april 2017 07:28:16(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Lekkere sessie weer Flo! Like
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
leen  
#7 Gepost : zondag 7 mei 2017 08:04:49(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht

Zoals voorspeld melden zich al spoedig enkele kopvoorns aan, maar daarna hebben we er gelukkig niet veel last van gehad.

UserPostedImage


Bedoel je deze? Dat zijn geen kopvoorns.

Dit is er wel een.

kopvoorn.PNG

Bewerkt door de gebruiker zondag 7 mei 2017 08:13:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Flo  
#8 Gepost : maandag 8 mei 2017 16:43:03(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Nu je het zegt , moet ik je inderdaad gelijk geven.
De locals zeiden dat het "chevesnes" waren, wat in het Nederlands kopvoorn is, maar ik nu wel het verschil. (kom ik hier in België niet tegen)
Welke vis is dit dan juist Leen?

En on topic : Donderdag zijn we terug weg voor 48u!
bertkamp  
#9 Gepost : maandag 8 mei 2017 17:30:53(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Lijkt mij Leuciscus idus, beter bekend als winde.
leen  
#10 Gepost : maandag 8 mei 2017 18:33:20(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Eerst geschreven door: bertkamp Ga naar gequote bericht
Lijkt mij Leuciscus idus, beter bekend als winde.



Ik denk dat je gelijk hebt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Winde_(vis)


Flo  
#11 Gepost : zondag 14 mei 2017 12:25:02(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Dit weekend terug een 2daagse sessie gedaan.
Vrijdag een dag verlof genomen, dus het was vrij rustig aan het water toen we donderdag rond 19u30 toekwamen.
Vorige sessie was op hetzelfde water, dus we hoopten op goeie resultaten.

Na eerst alle lijnen gepositioneerd te hebben en het kampement op te zetten kregen we rond 22u al een eerste aanbeet.
Tijdens de dril voel ik mijn lijn continu door het wier hangen en ik kom zelfs even vast te zitten achter een richel.
De stress is echter van korte duur en ik krijg de vis snel los. Onder de top blijft deze nog even doorgaan maar even later is de eerste een feit!
En te denken dat we hier vorig jaar op 48u precies 1 aanbeet hebben gehad, we beginnen het te kennen Blij
Het is een spiegel van 20 pond, dus geen slecht begin.

UserPostedImage


's Nachts vangt mijn collega nog 3 vissen, maar het blijken allemaal kleintjes te zijn.
Al bij al toch wat actie, dus we zijn niet ontevreden.

UserPostedImage


Rond 9u 's morgens krijgt hij nog enkele tuutjes... Hij gaat naar z'n stokken en krijgt opnieuw enkele tuutjes. Hangen dan maar? Jup! Karper!
Hij komt vrij gemakkelijk mee, maar blijft nog even in de kant bonken. Tijdens het scheppen krijg ik een deja-vu, zou het?
Inderdaad : Het is dezelfde vis die ik vorige week heb gevangen ! Toch is hij zeker blij met deze vangst!


UserPostedImage

Tijdens de namiddag (en de volgende nacht) krijgen we af te rekenen met enkele ferme onweersbuien.
We hebben echter een comfortabel kamp, dus wat water deert niet.
Overdag heb ik helaas enkele vissen verloren door een talud met stenen of mossels. Plots was de lijn clean af... :(

UserPostedImage


Om 9u 's avonds gaat er eindelijk nog een hengel af. Ik ben wat gespannen, want had ervoor een grotere vis verloren en wilde dit niet opnieuw !
De drilt verloopt gelukkig wat beter en de vis gaat in het net.
Eenmaal in de cradle is de verbazing groot... Diezelfde vis die mijn maat 12 uur geleden ving ligt hier opnieuw boilies te schijten.
Dit is dus 2 keer op 12 uur en 3 keer op 2 sessies !!! Aan de ene kant wel een domper, want dit zegt toch iets van het bestand.
Achja het blijft een leuke vis , dus toch nog even een fotootje Knipoog Daarna vang ik nog een schubje van een kleiner kaliber.

UserPostedImage

UserPostedImage



's nachts vangen we nog enkele kleintjes en verspelen we nog een tweetal vissen.
Op 48u toch een tiental oip de kant gehad, maar helaas teveel kleine vis om het echt een geslaagde sessie te noemen.
Maar klagen doen we niet, het was plezant en we hebben ervan genoten. Like



Flo  
#12 Gepost : maandag 22 mei 2017 09:29:49(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Normaalgezien getrokken we donderdagnamiddag richting Frankrijk, maar door het noodweer besloten we wijselijk om dit even uit te stellen.
Het ergste was 's nachts voorbij en vrijdag 5u30 's morgens zijn we al onderweg.
Door de storm is de kans zeer klein dat er iemand op de stek zal zitten die we willen bevissen en onze vermoedens worden bevestigd als we toekomen, niemand!
Ze geven redelijk wat regen uit dus we maken een goed kamp met genoeg afdak.

UserPostedImage

UserPostedImage

Lang moeten we niet wachten : na enkele uren vissen gaat een hengel van mn maat er als een speer vandoor.
De vis bleef door de slip gaan en bereikte jammergenoeg de takken, wat resulteerde in een lijnbreuk. Balen :(
Rond 17u is het echter terug prijs : weer een goeie run. Een klein schubje is de pineut. Het is natuurlijk geen monster, maar de kop is eraf.

UserPostedImage

We staan wat buiten en plots hoor ik het zoemen van een slip. Ik draai me om naar mijn hengels en zie dat de ene gas aan het geven is... zonder geluid? (hier kom ik op terug)
Hangen dan maar ! Ik maak contact en het voelt direct goed aan met een vis die diep blijft en z'n gewicht gebruikt.
De dril verloopt zonder problemen en ik zie een massieve spiegel in het net glijden...
Wat een bak, sessie direct geslaagd voor mij !
Wat me vooral opviel wat de vis z'n muil, het ziet me er een echte mosselvreter uit, ik kon er bijna mijn vuist insteken!

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage



Om terug te komen op de beetmelder die niet ging : Ik bekijk deze even en zie dat het wieltje niet goed draait. Bij nader onderzoek zit er een koppel spinnetjes in. Deze hebben rond het wieltje alles volgesponnen met spinrag, waardoor het wieltje vastzat. Nog nooit meegemaakt dit, blij dat het niet 's nachts was !

Daarna blijft het terug een hele poos stil. Pas om 5u 's morgens krijgt mijn maat nog een aanbeet.
De vis komt gemakkelijk mee, maar begint goed te vechten in de kant. In het schijnsel van de hoofdlamp worden de vermoedens weer bevestigd : een bak!


UserPostedImage

Daarbna blijft het maar liefst 30uur stil. We krijgen geen enkel biepje meer. De garde wist ons te vertellend at ze zich opmaakten voor de paai.
Ach, met elk een topper hoor je ons niet klagen! op naar de volgend sessie Like

UserPostedImage

UserPostedImage
Flo  
#13 Gepost : woensdag 7 juni 2017 17:19:17(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
dit weekend weer een leuke sessie voor ons!
Het plan is om vrijdagnamiddag te vertrekken en wat te gaan voorvoeren op een water waar je niet mag nachten.
We willen er absoluut eens vissen en weten dat er ferme vis rondzwemt...
Daarna zoeken we een ander meertje op om een nachtje te doen.
De wekker zal rond 4u30 staan, om zo net voor het krieken van de dag aanwezig te zijn op het water waar de avond ervoor wat voer is ingevlogen.
Heel benieuwd naar deze korte, maar hopelijk intense sessie !
Verslagje komt de dag erna...
Flo  
#14 Gepost : zaterdag 10 juni 2017 20:21:00(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
net terug en doodop.
Tijdens de nacht geen oog dichtgedaan omwille van de brasems, het was om te wenen.
Gelukkig hebben we nog 3 karpers gevangen, in vrij moeilijke omstandigheden. Het waren wat kleinere exemplaren, maar de biggen zitten er!
Overdag was het zeer warm en hebben we jammergenoeg geen enkele aanbeet gehad.
Het was een sessie met vallen en opstaan, maar we hebben terug veel bijgeleerd over een nieuw water.
Volgende keer gaan we terug voor revanche!

UserPostedImage

Plaatje van een spiegel!

UserPostedImage

Kort en rond

UserPostedImage
Flo  
#15 Gepost : zaterdag 24 juni 2017 20:00:38(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
nog een last-minute nachtje gedaan in la douce France.

Ik was er vrij vroeg en had keuze genoeg.
Ik besloot dan maar een vertrouwde en productieve spot op te zoeken.
De eerste uren verliepen heel rustig. Geen teken van karper, noch van witvis.
Om 12u was het uiteindelijk prijs. Het noodlot slaat echter toe : de vis heeft de bomen bereikt en er is geen beweging meer in te krijgen. Slecht begin...
Even later krijg ik nog een run, deze kan ik gelukkig zonder problemen afdrillen. Het blijkt nog een ferme te zijn ook!

UserPostedImage

UserPostedImage



Rond 3u wordt ik opnieuw in allerijl uit mijn bed gelicht. De vis komt van een stuk verder, en ik heb moeite met wat bossen waterlelies te ontwijken.
Eens de vis rond een plateau zwemt voel ik plots iets gevaarlijk schuren. Opnieuw resulteert dit in lijnbreuk. Dit is nu al de 2de, op een water waar ik nog nooit een vis gemist had :(

Kwestie van niet echt te kunnen slapen : rond 5u krijg ik nog een laatste aanbeet. Deze wordt gelukkig verzilverd . Het is een schub van een kleiner kaliber.

UserPostedImage


Op zich had dit een succesvolle sessie kunnen zijn met 4 runs op m'n eentje, helaas kan ik door die lijnbreuken niet zo tevreden zijn
volgende keer beter!
Flo  
#16 Gepost : vrijdag 30 juni 2017 16:04:35(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Ok, we zijn op dit moment de laatste Frankrijktrip tot oktober aan het voorbereiden.
Komende zondag zijn we weg voor 48u en willen we alles uit de kast halen.
De reden voor de onderbreking is namelijk dat ik vader word Like Dan hoor je natuurlijk je prioriteiten te stellen.
Het was moeilijk om te beslissen welk water we zullen bevissen, maar we hebben besloten het water van enkele weken geleden (dat voor ons nog zeer mysterieus is en heeeeel dikke vis bevat BigFish ) nog een kans te geven.
We beseffen dat we ook safe kunnen spelen en meer bekende oorden opzoeken, maar de uitdaging lonkt !

Hopelijk kan ik hier dus binnekort een leuk verslag neerpennen Blij
Daarna zal het op vlak van vissen even rustig zijn, al probeer ik hier en daar in België wel nog een sessietje mee te pikken.
l-o-r-e-n-z-o  
#17 Gepost : vrijdag 30 juni 2017 17:42:03(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Geluk en succes gewenst met je vaderschap Johan .
Kwa vangsten geen paniek ik vang ze wel in je plaatsEuforisch .
MVG Lorenzo
HarryO  
#18 Gepost : zaterdag 1 juli 2017 07:17:06(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Gefeliciteerd Flo met je toekomstig vaderschap.
Dus ook op dat vlak ben je actief. De eerste?
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Flo  
#19 Gepost : zaterdag 1 juli 2017 08:42:10(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
jup het is de eerste, zal een meisje zijn Blij
bertkamp  
#20 Gepost : zaterdag 1 juli 2017 14:42:24(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Eerst geschreven door: HarryO Ga naar gequote bericht

Dus ook op dat vlak ben je actief.

Het horizontale vlak zullen we maar zeggen.
Alvast gefeliciteerd Flo.

Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.