logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
steef zenden  
#1 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 22:18:39(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

waar letten jullie op als je op je viswater komt om te bepalen daar ga ik zitten en daar maak ik mijn voerstekken?
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Sponsor
Kees van de Belt  
#2 Gepost : woensdag 6 januari 2010 00:29:23(UTC)
Kees van de Belt


10 ponder

Lid sinds: 29-12-2009(UTC)
Berichten: 99

Allereerst hou ik er zelf van om bij opstakels te vissen.
op de een of andere manier heb ik altijd meer vertrouwen in een overhangende boom, een rietkraag etc. dan een gooi op het open water.

misschien slaat het nergen op, maarja...gevoel heKnipoog

Verder let ik op de wind. ik mag graag op de kant vissen waar de wind ook opstaat. Dit omdat alle insecten die op het water leven naar die kant worden geblazen en dit zal ( hoop ik) dan vis aantrekken.

Misschien is het complete onzin, maar vertrouwen maakt al een boel goed. persoonlijk vind ik bijna niks vervelender dan op een plek te zitten waar ik geen vertrouwen in heb
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
steef zenden  
#3 Gepost : woensdag 6 januari 2010 19:50:15(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Ik vis voornamelijk korte sessies van 4 a 5 uur, dan zoek ik de stekken op waarvan ik zeker weet dat ik meer kans maak op karper, zoals rietkragen, lelievelden en plompbedden, wierbedden, eilandjes, bomen in het water of over het waterhangen, bruggen, steigers, enz
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Erwin  
#4 Gepost : maandag 15 februari 2010 12:59:18(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Steef

Ook ik let heel erg op de wind. Wel is het hiermee in mijn ogen erg belangrijk dat de wind al een week vrij stabiel is. Dus al een week dezelfde hoek in blaast. Ik denk zelf niet zo zeer dat de insecten de hoek in blazen maar vooral de spronglaag. Deze bezig veel zuurstof en is vaak warmer.

Als ik een water niet goed ken en weinig tijd heb, kies ik meestal een stek die er op het oog goed uitziet. Zoals Kees al aangaf, overhangende bomen, rietkragen enz. Ook vind ik het belangrijk dat ik dan op een plek zit waar ik snel kan schakelen. Dus meestal niet in een hoek maar het midden van het water. Zie ik ergens wat springen kan ik er meteen vissen. Een singel hookbait met een sticky heeft mij zo al veel vis opgeleverd.

Erwin
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.