logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
rutger hinrichs  
#1 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 12:37:13(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

Omdat het op nu onmogenlijk is om te vissen ,en ik ivm ziekte thuis zit zal ik een stukje schrijven over een sessie uit 2011.

Na een week werken die dankzij een atv dag maar 4 dagen duurt breekt eindelijk het weekend aan.
Snel laad ik de auto vol en kan dan eindelijk vertrekken.Na ongeveer een uur rijden kom ik aan bij het water.En gelijk zakt de moed me in de schoenen bij het zien van meerdere tenten langs de oever.Als ik dan ook nog hoor dat mijn target vis de oever bezocht heeft precies op de stek die ik in gedachten had slechts een uur voor mijn komst besluit ik het water de rug toe te keren.Ik feliciteer de vanger met zijn vangst en vertrek teleurgesteld.

Als ik in de auto zit twijfel ik of ik op een ander water zal gaan vissen of naar huis ga.
Tot mijn geluk besluit ik een ander water te bevissen.Al kon ik toen nog niet weten wat me te wachten stond.

Als ik aan het water kom begint het al te schemeren, ik besluit om de hengels vanacht niet in te gooien en alleen wat te voeren , Dit omdat dit water de nodige hengeldruk kent.Ik verspreid 3 killo boilies over 2 stekken daarna zet ik de tent op maak wat te eten engeniet van de rust die er heerst.Na een paar bakken koffie besluit ik om vroeg te gaan slapen en de wekker te zetten zodat ik voor de zon op komt mijn rigs uit heb liggen.

De hele dag besteeds ik aan rigs knopen koffie drinken en het genieten van de omgeving.
Dit is vissen zoals ik het graag doe.De vangst van een vis is in mijn ogen de kers op de taart, maar zonder die kers smaakt die taart voor mij nog steeds goed.

Het is al snel donker buiten en terwijl de nacht valt neemt het vertrouwen toe .Als ik net op het punt sta de slaapzak op te zoeken schreeuwt de rechter delkim het uit .na een rustig verlopen dril kan ik het net onder klein schubje steken.Ik maak de onthaakmat goed nat en wil de vis uit het water tillen , terwijl ik goed in het net kijk zie ik dat ik mijn mening over de grootte van de vis aardig bij moet stellen.Het wegen en het nemen van de foto's gaat snel omdat alles voor af klaar staat.
Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken zorg dat het verblijf op de kant voor de vis zo kort mogenlijk is.De weger geeft 13,5 kilo aan .



Voldaan zoek ik de slaapzak op en bekijkde foto's ,en val enige tijd later in slaap.Om zes uur gaat de wekker weer af en besluit ik om met een hengel te zoeken naar de vis , dit doe ik door een chod rig met als aas een fluo pop up vol in de bagger te gooien waar normaal nooit iemand vist.Ik zit net lekker in de zon als er een andere karpervisser aankomt lopen en vraagt naar de vangst ,ik hoop dat hij snel weer vertrekt ik ben niet mensen schuw maar houd niet zo van het type visser wat naast me staat.Na een tijdje volgt er een leuke discussie volgens hem doe ik het niet goed en komt dit omdat ik pas begin met vissen,ik laat hem in die waan en vraag hem wat maakt iemand een goede karpervisser en hoor ik het bekende antwoord zijn vangsten.Als ik hem vertel dat ik daar heel anders over denk kijkt hij mij raar aan en ik vertel hem dat het mij gaat hoe iemand zichzelf opsteld en hoe hij de vis behandeld iedereen die een hengel kan uitwerpen met aas maakt kans op vis het gaat om de rest wat vissers onderscheid van elkaar.

De visser in kwestie is net weg als de hengel met de chod rig om aandacht vraagt.Als na een tijdje drillen de vis zich voor het eerst laat zien kan ik een glimlach niet onderdrukken en denk ,niet gek voor iemand die alles verkeerd doet.
De vis is bijna 34 pond en voor mij voelt het aan als 34 pond goud na de foto's zwemt de vis rustig bij mij vandaan .

Ik drink een colatje en ruim me spullen op het is mooi geweest.
als ik in de auto zit bedenk ik me iets wat me opa altijd zei ,geluk is voor lelijke mensen.Lachend kijk ik in de spiegel en denk laat mij de lelijkste dan maar zijn

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 12:38:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

rutger hinrichs heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
1.JPG
2.JPG
Sponsor
rutger hinrichs  
#2 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 12:41:29(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

Een week later als gepland breekt voor mij de tijd aan dat ik weer een aantal nachten op rij kan vissen.
De weersverwachting is goed zuidwesten wind kracht 5 en regenachtig.Omdat er op het water al tijden slecht gevangen woord heb ik het idee dat het met deze omslag in het weer het weleens goed los kan gaan.

Aangekomen bij het water blijkt dat ik niet de enige ben met deze gedachten, er zitten nog 4 andere vissers.Op een water van 3 hectare vindt ik dat behoorlijk druk.Gelukkig is de wind kant vrij en kan ik daar zonder andere in de buurt mijn ding doen.
Ik houd ook wel van gezeligheid aan de waterkant maar niet in het najaar als ik volgas wil vissen.

Ik begin met 5 killo bollen te verspreiden langs de gehele rietkant, 30 meter rechts en 30 meter links van me stek.De bollen die ik voer zijn van verschilende diameters omdat niemand hier zo vist.als aaspresentatie kies ik voor een simpele onderlijn voorzien van een solar wide gape maat 7 deze haak heeft mij nooit in de steek gelaten.en als aas een stukje boilie.

Omdat de meeste hier gebruik maken van een pva zakje met wat boilies bij de haak doe ik dit niet. Mijn gedachten hierachter is vrij simpel ik voer verspreid en dan wil ik niet dat er meerdere bollen rond mijn haak aas liggen zodoende hoop ik de vis in beweging te houden en zo is de vis in mijn ogen makelijker te haken.De andere hengel is voorzien van een snowman en zal net buiten de voerstrook gevist worden.

Als alles klaar is en ik onder me plu zit zie ik een paar vissen rollen, de zuidwesten wind staat vol op me plu en de regen komt met bakken uit de lucht.Het vertrouwen is torenhoog.

Het is al donker als er rond half elf een pieper af gaat, de vis neemt gelijk de nodige meters lijn en naar maten de dril vorderd groeit bij mij het vermoeden dat het om een kleine vis gaat.Als de vis voor de eerste keer het heldere water oppervlak doorbreekt woord mijn vermoeden bevestigd.In het ligt van mijn hoofdlamp glinsterd de gouden gloed van een schubkarper snel schep ik de vis na het onthaken snel een foto en dan zwemt de vis weer in zn vertrouwde omgeving.

De hengel woord weer uitgelopen langs het riet en terwijl ik nog nageniet onder de plu vertrekt de hengel met de snowman.Na een rustig verlopen dril verscheind er een spiegel aan de oppervlakte.Als de vis mij ook ziet besluit ze van schrik nog een laatste keer te vluchten en gelijk heeft ze.Als ik de vis eenmaal op de kant heb is het duidelijk te zien dat het om een oude vis gaat. De haak zit mooi in de onderlip en komt makkelijk los,nadat ik een foto gemaakt heb en de vis weer veilig in het water zwemt loop ik ook deze hengel weer uit.En zoek me slaapzak op rond 4 uur weet ik nog een kleine schubte landen.

Ik zit al vroeg aan de koffie als er in het eerste ochtend licht een schub vlak voor mijn voeten rolt,aan de bouw van de vis te zien gaat het om een vis van hoog in de 30 ponds klasse.Snel gooi ik een hengel op de plek waar ik de vis zag,het mag niet zo zijn de hele dag blijft het stil.

Als ik tijdens het eten naar de radio luister verteld de weerman dat er een storm opkomst is. Windstoten van meer als 110 km per uur regen hagel en onweer.Maar voor het zo ver is weet ik nog een mooie spiegel te landen.

Na deze vangst breekt de hel los , en staat de plu waar ik onder zit de schudden in de wind.De lijnen uitlopen lukt niet meer door de harde wind waaien de lijnen het riet in.omdat ik geen risico wil lopen om een vis te verspelen loop ik de hengels niet meer uit, wel voorzie ik de stekken weer van voer.De volgende morgen blijft de wind roet in het eten gooien en lukt het nog steeds niet de lijnen uit te lopen.

Tegen de avond neemt de wind af en kan ik weer vissen.De nacht levert niets op en om half zeven s,morgens vang ik weer een schub rond acht uur vang ik er nog een.Ik besluit om me spullen alvast opteruimen en in de avond naar huis te gaan.Ik weet nog 2 vissen te landen een spiegel en een schub ,dat brengt de score op 8 vissen en zorgt er voor dat ik tevreden vertrek richting huis.

rutger hinrichs heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
vissen 1.jpg
vissen2.jpg
vissen3.jpg
rutger hinrichs  
#3 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 12:44:25(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

Het is nog donker als ik me spullen op de trolley gooi en me auto laad voor de eerste sessie van het jaar.
De rit duurt ongeveer een uur.Met een peuk tussen me lippen en op de achtergrond de stem van lilly allen stuur ik me auto door de eenzame nacht.Aangekomen bij het water loop ik eerst een rondje om de plas,het bodem verloop ken ik hier op mijn duimpje,en heb eigenlijk een beetje vals gespeeld door ergens langs de kant een zandbankje te maken van zakken zand gekocht bij de gamma,dat zech ik.De stek woord gekozen en de spullen opgezet dan kan ik genieten van een bak koffie en de rust om me heen.Een hengel woord voorzien van een kleine zoete bol met een pva zakje met 5 gechopte boilies en woord op het zandplaatjes onder de kant geplaatst.Precies op het randje zodat als ik een vis haak ik deze kan afdrillen ver van me stek .
De andere hengel is voorzien van een geschilde 20mm boilie waar nu nog ong 10 mm van over is deze plaats ik onderaan een talud waar de bodem verloopt van 1,50 naar 3m .De westen wind blaast schuimkoppen op het water en maakt het voor mij niet aangenaam om buiten te zitten.Een groepje meerkoeten overwind hun achst en komt steeds dichter bij me zitten.Ik gooi wat brood naar de beesten toe die, ze dankbaar in ontvangst nemen.Het voelt goed om hier weer te zitten.De gehele dag blijt het verder stil ,op wat brasems na dan.zo tegen etens tijd komt er een delkim tot leven .Op het moment van aanslaan voel ik iets rustig van mij afzwemmen.Karper denk ik maar na een korte dril zie ik een witte vlek onder water en weet dat ik een steur gehaakt heb.Deze is niet groot ongeveer een meter denk ik na het onthaken maak ik een foto en zet de vis netjes terug.
S,nachts weet ik nog wat brasems te vangen en na S,morgens koffie gedronken te hebben ruim ik voldaan me spullen op.
rutger hinrichs  
#4 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 14:11:24(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

JE EIGEN WEG GAAN.

Dit stukje gaat over een voor mij nieuw water en hoe ik dat aangepakt heb.

Het is half september en ik dwaal langs de oever van meerdere wateren.
Ik wil vissen , maar ik ben iemand die een gevoel moet hebben met een water.
Ergen zomaar gaan zitten is voor mij geen optie , ik vindt de voorbereidingen op het vissen er bij horen en ik ben dan ook van mening dat je door goede voorbereiding je de kans op succes vergroot.Mischien schop ik een hoop mensen nu tegen het zere been met wat ik nu ga typen maar het zij zo.

Iedere visser kan een karper vangen en ik wil mezelf beslist niet beter voor doen als een ander.Maar ik zie langs het water een hoop karpervissers en ze weten stuk voor stuk karper te vangen ,vraag je ze echter hoe diep ze visten of op wat voor bodem kijken ze je aan als of ze water zien branden en krijg je antwoorden als weet ik dat dit leek me een mooi plekje en meer van dat soort dingen.In zo een situatie ben ik van mening dat de vis gevangen is met als grooste factor geluk.Natuurlijk komt geluk bij elke vangst kijken maar als je niets van de bodem en diepte weet is het in mijn ogen de geluks factor in je visserij heel erg groot.

Dat je dit kan verkleinen door de bodem goed in kaart te brengen ben ik heilig van overtuigd.
Ik ga er van uuit dat iedereen wel weet hoe je een bodem in kaart brengt dus dit ga ik niet uitvoerig beschrijven.
Als ik ga peilen let ik op diepte verschillen of verschil in het soort bodem ,een klein hard plaatje in een prut sloot kan al heel intresant zijn.

Op het water waar ik wil gaan vissen zijn een aantal hot spots die bij de meeste vissers bekent zijn.Dat van deze plaatsen de meeste vis gevangen woord is geen geheim , ik heb het idee dat dit komt omdat hier ook het meest op gevist woord.
Ik besluit om op een ander stuk de kanten uit te peilen en vindt een kuil van ongveer 2 bij 1 meter vlak langs de kant.
Hier kan ik een hengel in vissen , na een tijd zoeken vindt ik aan de andere kant een klein hard plaatje van nog geen vierkante meter , gelukkig bevinden beide plekken zich vlak langs de kant ik kan me rigs hier zo opleggen .

De hengel die in de kuil gevist zal worden plaats ik aan het begin van de kuil gezien vanaf de stek , dit doe ik zodat de vissen die in de kuil azen niet mijn lijn gaan raken. De hengel die op het harde plaatje komt plaats ik ook aan het begin.
verder voer ik zeer verspreid .

Als ik net lekker voor de tent zit komt er een andere visser langs ,we kennen elkaar al langer en praten over het bestand.
het gerucht doet de ronde dat een van de top vissen dood is .Deze vis is in mijn ogen een van de mooiste karpers die ik ken en spreekt mij enorm aan omdat het een vis is met karakter . De grootste vis op dit water zou volgens de visser rond de 30 pond zitten , ik verbaas me hier over omdat ik wel iets meer verwacht had . nadat we telefoon nummers uitgewisseld hebben vertrekt de visser weer.

Ik weet van beide stekken een aantal kleine vissen te vangen en geniet erg van het zonnetje dat hoog aan de hemel staat.
Ik begin net lekker weg te dromen als ik een snoei harde run krijg op de hengel uit het kuiltje, de vis vecht voor wat hij waard is en neemt meerdere malen een grote hoeveel heid lijn van de molen. Als ik de vis voor de eerste keer zie verbaas ik me het is de vis die dood zou zijn. Als ik de vis eenmaal op de mat heb ben ik erg onder de indruk van zijn imposante lijf
dit is beslist een van de mooiste vissen.Ik besluit de vangst stil te houden en gewoon door te vissen, wie weet wat voor geesten ik nog meer op bezoek krijg.

De zon maakt plaats voor de maan en ik krijg bezoek van een aantal ratten ik probeer ze op de foto te zeten maar ze schrikken steeds weg. Ik voer ze met wat hennep waar ze steeds een beetje van mee nemen naar hun nest.De ratten worden steeds minder schuw en blijven na een tijdje gewoon op het voer zitten. Na een tijdje schrikken de ratten en ik op van een pieper die afgaat , het is weer de hengel uit het kuiltje. Ik pak de hengel en zet de haak ,de vis voelt erg goed aan en na een mooie dril onder het licht van de volle maan mag ik het net onder wederom een imposante schub steken.Als ik de vis gewogen heb en de foto's gemaakt heb kan ik me niet meer inhouden en bel de visser die bij me langs kwam op

Als ik hem vertel dat ik de vis die dood zou zijn gevangen heb is het stil aan de andere kant van de lijn, vervolgens vertel ik hem over de andere schub die ik had en het gewicht dat ver over de 30 pond gaat.Stotterend verteld hij mij de volgende morgen langs te gaan bij me om de foto's te zien.

De volgende morgen voel ik me heerlijk ik geniet echt van me koffie in de eerste ochtend zon.Ik maak een onbijtje en drink nog maar een paar bakken koffie in afwachting op de visser , het wachten duurt lang en het is al bijna een uur als ik de spullen opgeruimd heb en op me trolley gooi. Zo rond 2 uur vertrek ik naar huis,en de visser ach die heb ik nooit meer gezien.

Ik wil niet zegen dat mijn manier de manier is en dat ik weet hoe het allemaal zit,zeker niet ook ik blank vaker dan me lief is.ik probeer alleen maar te benadrukken dat hoe meer moeite je doet voor je visserij dit je altijd ten goede komt.
Als je jezelf spaart zal je nooit rente ontvangen
rutger hinrichs heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
kk1.jpg
kk2.jpg
Henk Haarlem  
#5 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 14:26:39(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Mooi geschreven en goed geanalyseerd Rutger, Effort = Results, oftewel Inzet evenaard de resultaten.Blijb
En mijn schenen doen niet zeer. Breede lach
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Henk Haarlem  
#6 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 14:36:35(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Gepost: zaterdag 11 februari 2012 11:19:46

Lekker heb weer een sessie meegemaakt met een warm gevoel( lekker in de huiskamer inplaats in storm ), leuk geschreven weer Rutger, echt of ik er bij ben.
En weer mooie foto's van een paar prachtige karpers, die spiegel om te zoenen zo mooi, geen uitzet.... de mooiste die er zijn.


Edit heb mijn berichten verplaatst voorgaande topic's van Rutger naar dagboek Rutger Hinrichs.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 14:45:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Henk Haarlem  
#7 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 14:38:12(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Gepost: dinsdag 7 februari 2012 15:29:52

Ik kan er maar niet over uit dat je zo leuk kan schrijven Rutger en dat voor een dyslectic iemand geweldig man, aanwinst hier.
Kijk nu alweer uit naar het volgende blog.
Tip; zeg niet steeds wat ze wegen anders heb je niets voor raad het gewicht.

Foto's Lekker!


Edit heb mijn berichten verplaatst voorgaande topic's van Rutger naar dagboek Rutger Hinrichs.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 14:45:26(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Henk Haarlem  
#8 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 14:40:36(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Gepost: zondag 15 januari 2012 9:50:25

Zoals ik je ken Rutger, leuk beschreven die laatste sessie, terwijl ik lees zie ik het als een filmpie. Like


Edit heb mijn berichten verplaatst voorgaande topic's van Rutger naar dagboek Rutger Hinrichs.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 14:45:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Henk Haarlem  
#9 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 14:42:37(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Gepost: zondag 22 januari 2012 11:46:33

Een dyslectisch mens is nooit alleen.
http://www.dyslexieweb.nl/beroemde-dyslectici

Rutger, zoals ik je heb ontmoet en leerde kennen is voor mij meer van waarde, dan je kunde van het schrift.
Waar ik ook van kan genieten, zoals ik al eens tegen je gezegd heb, in het begin dacht ik dat je niet kon schrijven , blijkt nu dat je leuk kan schrijven.
Ga zo door pik.Like


Edit heb mijn berichten verplaatst voorgaande topic's van Rutger naar dagboek Rutger Hinrichs.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 februari 2012 14:44:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
rutger hinrichs  
#10 Gepost : woensdag 15 februari 2012 00:00:55(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

o je heb al je reactie verplaatst henk
leuk man
Davey Remmig  
#11 Gepost : woensdag 15 februari 2012 02:09:43(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

leuk om te lezen, mooie vissen! ga zo door!
Mister X  
#12 Gepost : woensdag 15 februari 2012 02:35:25(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@rutger hinrichs Fantastische verhalen Blijb Heel herkenbaar lekker tegendraads op
pad gaan. Je hebt het wat mij betreft correct, effort eagles reward! Laat niets aan
toeval over. Zie het als een combinatieslot. Blijf combineren tot dat je de sleutel
tot succes hebt gevonden. Watercraft voel je 1 met het water, klinkt misschien stom
onbewust krijg je ingevenen. Wanneer je hier voor open stelt, moeder natuur geeft
stille hints. Kunst hier gebruiken van maken. Kortom feelings is heel belangrijk laat
de the toch van het water, je meenemen op sleeptouw. Naar een sessie back to reality Knipoog
DannyAlmelo  
#13 Gepost : woensdag 15 februari 2012 14:13:10(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Jowan schreef:
effort eagles reward!


Vertaalt als: Succesvolle inzet adelaars?
Sorry, maar hier moest ik toch even hard om lachen!

Voor de volgende keer, het is effort equals succes/reward.

Gr!Blijb
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Mister X  
#14 Gepost : woensdag 15 februari 2012 14:17:30(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@DannyAlmelo Woordgrapje Knipoog Wij zijn roofdieren op jacht naar de karper (niet letterlijk) Breede lachd
Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
Carp & Eagle..jpg
rutger hinrichs  
#15 Gepost : zondag 19 februari 2012 12:53:59(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

Me verhalen zijn een beetje op.Maar de gezondheid gaat de goede kant op mischien eind van de maand weer een sessie maken.
zal hier ook weer een stukje over plaatsen.
sjaak de lange  
#16 Gepost : zondag 19 februari 2012 16:40:14(UTC)
sjaak de lange


15 ponder

Lid sinds: 15-1-2012(UTC)
Berichten: 91

Bedankjes: 4 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
mooie stukjes Rutger,probeer het toch maar,we zitten te wachten op de volgendeLike
rutger hinrichs  
#17 Gepost : zondag 6 mei 2012 09:48:27(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

sorry voor mn lange afwezigheid.
ga proberen het eerdaags weer op te pakken.
Henk Haarlem  
#18 Gepost : zondag 6 mei 2012 10:34:26(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Inderdaad, lang niet gesproken man, had het er van de week nog over met Stuart.
Alles goed met je?
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
rutger hinrichs  
#19 Gepost : dinsdag 8 mei 2012 23:12:15(UTC)
rutger hinrichs


15 ponder

Lid sinds: 20-11-2011(UTC)
Berichten: 98

ja henk alles gaat prima. met jou ook?
heb het heel druk huis gekocht en heel erg druk met werk hoop dit weekend mischien te kunnen vissen bel je van de week wel even gr
Henk Haarlem  
#20 Gepost : dinsdag 8 mei 2012 23:17:24(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
rutger hinrichs schreef:
ja henk alles gaat prima. met jou ook?
heb het heel druk huis gekocht en heel erg druk met werk hoop dit weekend mischien te kunnen vissen bel je van de week wel even gr


Ja alles goed, huis gekocht? toe maar, met het hele land gaat het bergafwaarts maar met jullie niet dus, geweldig man. Like
Gefeliciteerd dan maar.
Kijk uit naar je belletje.
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.