logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Sjoerd Stins  
#1 Gepost : zondag 8 april 2012 22:29:47(UTC)
Sjoerd Stins


15 ponder

Lid sinds: 21-9-2011(UTC)
Berichten: 182

Zoals jullie misschien al wel weten dat mijn voorkeur uitgaat naar het kanaal !
al de verslagen die ik met jullie wil delen gaat over het kanaal
Veel Plezier Met Lezen Blijb

Zondag Ochtend 08-04-2012

Het werd de 2e keer op rij dat ik mijn stek ging bezoeken. Het was 7 uur wanneer toen de wekker begon te loeien het was weer tijd om te gaan vissen ! Hup uit me bed gesprongen en me kleren aangetrokken met half dichte ogen proberen de trap te vinden en voorzichtig naar beneden gestrompeld de auto sleutels van ons pa gepakt en de auto gaan inlaaien toen dit eenmaal gebeurd was ging ik terug naar binnen om de ouwe heer uit dromeland te wekken met moeite kwam hij uit bed eerst z'n eigen even opgefrist en toen ook net als mij naar beneden gestrompeld. In plaat van goeie morge zoon kreeg ik te horen godnondeju wa ist vroeg jo en waar is m'n bak koffie mornincoffee wanneer hij het laatste woord had uitgesproken schaterde ik van het lachen Breede lach DE STEMMING ZAT ERIN !! toen we gegeten hadden en een bak koffie ophadden besloten we om naar het o zo mooie whilhelmina kanaal te vertrekken. Met radio hollandio knoeter hard vertrokken we van de dam opweg naar het kanaal. eenmaal aangekomen gingen we de auto maar is uitlaaien en het kamp opzetten. de bivvy stond als een huis en de hengels lagen al in het water op de linker hengel lag een snowman : eronder een 20 mm bol van mainline sweet phinapple en erboven op een felroze pop up ook van mainline. En op de rechter zat een nieuwe bol van proline (furious five) De linker lag aan de binnekant van een aanmeer paal en de rechter lag aan de buitenkant van een andere aanmeerpaal. toen alles stond had de ouwe heer het wel gezien en ging weer naar het huis. Daar zat ik dan helemaal alleen aan het kanaal in een woord HEERLIJK alle rust die de natuur uitstraald en de hoop dat die ruw verstoord word door het gekrijs van me delkims na wat bakken koffie ging ik maar is liggen en staren naar het kanaal op de hoop dat ik vandaag een vis mocht verwelkomen. De middag brak al aan en ons pa was weer geariveerd om polshoogte te nemen en om te vragen tot hoelang ik wou blijven zitten ik besloot om 5 uur op te ruimen en om half 6 keerde we terug naar huis vandaag Helaas geen vis gezien of gehoord ik hoop de volgende keer beter

Bedankt voor het lezen
Groeten SjoerdBlijb

Bewerkt door de gebruiker zondag 8 april 2012 22:53:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.