logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
joco9103  
#1 Gepost : zaterdag 4 augustus 2012 21:55:19(UTC)
joco9103


5 ponder

Lid sinds: 4-8-2012(UTC)
Berichten: 15

Hallo

kent iemand dit water? Ik ben er vorig weekend geweest op lac 2 omdat je daar met voerboot mag en ik zat op stek 5. Geen vis gevangen of gezien Misschien met wat meer info over dit water lukt het me de volgende keer wel ik ga terug einde van de maand.

Hier de link
http://www.etangs-ourscamp.com/#

Alvast bedankt

Grtz joco
Sponsor
Marc  
#2 Gepost : maandag 6 augustus 2012 00:25:00(UTC)
Marc


20 ponder

Lid sinds: 9-2-2012(UTC)
Berichten: 221

Ik ken het water, is niet echt bekend bij hollanders maar des te bekender bij fransen en belgen, dus mega druk bevist, en zoals je hebt gezien is stek 5 de laatste stek aan de west kant van het water dus op <250 meter oever, 5 stekken waarbij jij dus het "geluk" had om op stek 5 te vissen, dus in een kommetje afgeschermd door stek 6 en 7 op het schiereiland voor je, en stek 4 aan jouw kant... ingeklemd dus...

Zelf had ik slechte ervaring met het boeken, dus een stek voor drie dagen boeken en bij aankomst zien dat er al iemand zit (bekende van de eigenaar), vervolgens mag je 1 nacht op een andere stek uitpakken en vervolgens smorgens weer inruimen om naar de gereserveerde stek te verkassen..erg fijn!!..


Verder flinke dressuur, gasten die zien dat je wat vangt, gelijk de voerboot tot over je stek zien varen vanaf de overkant, en dan daar weer lijnen van stek 6, 7 en 8 overheen die gewoon 3/4 van het water overvaren om voor stek 2 de zooi te droppen...hilarisch... ik kom er niet weer!!...

grt Marc
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
Erwin Krijgsman  
#3 Gepost : zaterdag 18 augustus 2012 23:31:54(UTC)
Erwin Krijgsman


25 ponder

Lid sinds: 6-11-2010(UTC)
Berichten: 533

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Ken het water vrij aardig... alleen meer 4. Wil je daar info over hebben kan ik je daar aan helpen.
Alleen per e-mail aub.

Mvg Erwin
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Flo  
#4 Gepost : woensdag 8 oktober 2014 10:59:42(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Even dit topic vanonder het stof halen.
Na er al 2 jaar over te babbelen hebben mn collega en ik er eindelijk werk van gemaakt om een tripje naar frankrijk te boeken.
Niet perse het hardste water, maar we gaan dan ook maar van zondag tot dinsdag (mocht dus niet ver zijn).

Iemand die nog wat ervaringen kan delen over dit water?
We zitten op stek 5 van meer 3. Hopelijk zijn de stekken ruim genoeg voor 2 vissers, indien niet houden we het bij elk 3 hengels ipv 4.
Ik denk dat we voornamelijk met boilies gaan vissen (vis of zoet? ), maar er zullen ook wel wat particles voor de spod meegaan.

In het SKV reglement staat geen leadcore, maar in het reglement van Ourscamp zelf zag ik er niet direct iets over staan. Iemand die weet of ze daar bezwaar tegen maken?
Ik heb gewoon rechtstreeks geboekt en veel is er niet gezegd geweest.

We vertrekken zondagmorgen, dus wie wijze raad heeft, aarzel niet te reageren (pb mag ook uiteraard, maar delen is zo mooi Blij )

Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 oktober 2014 11:01:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Berster  
#5 Gepost : woensdag 8 oktober 2014 14:40:00(UTC)
Berster


15 ponder

Lid sinds: 16-4-2012(UTC)
Berichten: 114

Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Toevallig zit ik ook naar dit water te kijken voor de periode 4 - 8 november volgende maand en dan meer 2 omdatt je daar met voerboot mag en dan stek 7 + 9.
Heeft iemand meer info of dit een goede keus is?
Of andere tips?

grt

Berry
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.