logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
diesel  
#21 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 20:46:41(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

mooie vissen!!

en geniet van elke run/beet/dril die je krijgtLike Like
groet erik
FisherDaniel  
#22 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 21:00:59(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
peter servais schreef:
Mooie vissen kerel!
Respect voor je dat je ook lekker vangt met je eigen bollen. Dat moet geweldig voelen lijkt mij!
Volgens mij kunnen we nog een hoop leuke vissen van je verwachten hier op het forum dus ga zo door!
Hou het plezier erin en geniet van het vissen en het vangen.

Komt goed ;D!!!!!!!!!!!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
luuk412  
#23 Gepost : vrijdag 17 augustus 2012 15:26:15(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

Stefan Broks schreef:
daniel, (ik neem aan dat je zo heet?)

Ik lees in je onderschrift het volgende: Mijn PR staat nu op 20 pond , en die zal ik snel verbreken.

Als ik even een advies mag geven is dit het volgende: ik heb heel lang zelf een hele grote fout gemaakt! Ik begon eindelijk lekker te vangen, zelfs op wat moeilijker water! Toen pakte ik een vis van 14,9 kilo en ik baalde als een stekker!! Terwijl het misschien wel 1 van mijn mooiste schubs is die ooit heb gevangen! Ik ging tot het ziekelijke toe opzoek naar die ene bak! Vergat te genieten van alles wat zo mooi is aan het vissen! De natuur, de bewoners rondom het water en vooral de rust die je aan het water kan vinden!.. En alweer werd er een vis gevangen van 14,7 kilo. Toen gooide ik drastisch mijn tactiek om en ging zo vissen dat ik vooral kans maakte op een gedreseerde vis die buiten de voerstek zijn hapjes ging zoeken, en ik blankte wel geteld 17 nachten aan 1 stuk! Ik zat kapot, toen zag ik het licht! Ik besloot niet meer opzoek te gaan naar die ene bak maar gewoon weer lekker te vissen! mijn maatje nam me mee en ik pakte gelijk een leuke vis! toen heb gewoon geprobeerd zoveel mogelijk vis te gaan vangen! In een paar maanden tijd wist ik toch iets van mijn mislukte seizoen te maken, en uit eindelijk kwam die bak er toch nog in het najaar! Dit jaar vis ik gewoon zo dat ik gewoon lekker mijn visjes blijf pakken! geen gekke fratsen! En ondertussen heb ik er weer van 29 en die waardeer ik nu echt enorm! Super blij was ik er mee

Wat ik hier mee bedoel te zeggen is dat je vooral als beginner niet moet kijken naar wat andere vangen! Je bent nog maar pas begonnen en je bent nog maar 14 jaar! Probeer vooral te genieten van alles wat met vissen te maken heeft en vang vooral lekker je visjes! Je zit denk ik nog een beetje in de leerfasen en vissen leren is vissen vangen en helaas ook vissen verspelen! Misschien pak ik het wel totaal verkeerd op maar ik wil je beschermen voor de fout die ik zelf maakte!



dit heeft me echt aan het denken gezet stefan!
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
florbartholomeus  
#24 Gepost : vrijdag 24 augustus 2012 05:13:30(UTC)
florbartholomeus


5 ponder

Lid sinds: 20-8-2012(UTC)
Berichten: 21

mooi mooi
keep it simple
FisherDaniel  
#25 Gepost : vrijdag 7 september 2012 18:29:50(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
haha komt goed
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.