logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
FisherDaniel  
#1 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 02:19:59(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Hallo ik ben daniel , ik woon naast den haag in het westland tussen de kassen , ik vis nu 2 jaar op karper en het eerste jaar was ik een behoorlijke amateur , ik ben nu 14 jaar oud en heb voor mijn verjaardag een goede karperset enzovoort gekocht , daar was ik erg blij mee , ik maak sinds kort ook mijn eigen boilies en onderlijntjes. Sindsdien zijn de vangsten al heelemaal top! Mijn pr staat nu op 20 pond en daan ben ik als 14jarige erg trots op. Bekijk een paar vangsten van afgelopen maand op mijn eigen boilies!

UserPostedImage Deze woog 19 pond.

UserPostedImagekroeskarper van 9 pond.

UserPostedImagePUNTGAVE SCHUBKARPER 14 pond ( Ziet er egt prachtig uit!!!!!!!

UserPostedImage Mijn PR van 20 pond.

Dit waren mijn vangsten van de afgelopen 9 dagen. Ik ben er erg trots op en ik hoop julie ook.!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 augustus 2012 11:13:51(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Sponsor
FisherDaniel  
#2 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 02:24:27(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Sorry dat de fotos zo groot zijn!!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Erwin  
#3 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 10:05:56(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He FisherDaniel.

Ik zie aan de URL dat de foto's vanuit je gmail komen. Daarom worden ze niet getoond.

Lees hier hoe je een foto kunt uploaden: http://www.carpfeeling.c...st100_Foto-Uploaden.aspx

Succes! Ben benieuwd naar je foto's!

Gr. Erwin
FisherDaniel  
#4 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 11:14:48(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Erwin schreef:
He FisherDaniel.

Ik zie aan de URL dat de foto's vanuit je gmail komen. Daarom worden ze niet getoond.

Lees hier hoe je een foto kunt uploaden: http://www.carpfeeling.c...st100_Foto-Uploaden.aspx

Succes! Ben benieuwd naar je foto's!

Gr. Erwin



beste erwin , ik hoop dat het nu wel goed te zien is , dit zijn mijn vangsten van afgelopen maand , ik ben er erg trots op!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Erwin  
#5 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 13:23:49(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Het is nu perfect te zien!! Vet man! Mooie vissen hoor. Ga zo door Like
Henk Haarlem  
#6 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 16:40:16(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Daniel, mooie vissen hoorLike , maar ga nooit staan met een vis en altijd boven de mat blijven.Tik 'm aan!
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
FisherDaniel  
#7 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 16:46:00(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Henk Haarlem schreef:
Daniel, mooie vissen hoorLike , maar ga nooit staan met een vis en altijd boven de mat blijven.Tik 'm aan!


Allright!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
timvanzanten  
#8 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 16:56:13(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Goed bezig Daniel! Pak er nog een paar!
FisherDaniel  
#9 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 17:05:14(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
timvanzanten schreef:
Goed bezig Daniel! Pak er nog een paar!


komt goed!!! vandaag 1500 boilies gemaakt (scopex-kattebrok) , hele week vissen , dinsdag naar een betaalwater en do op vrijdag nachtvissen!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Stefan Broks  
#10 Gepost : donderdag 9 augustus 2012 23:17:14(UTC)
Stefan Broks


10 ponder

Lid sinds: 27-6-2012(UTC)
Berichten: 85

daniel, (ik neem aan dat je zo heet?)

Ik lees in je onderschrift het volgende: Mijn PR staat nu op 20 pond , en die zal ik snel verbreken.

Als ik even een advies mag geven is dit het volgende: ik heb heel lang zelf een hele grote fout gemaakt! Ik begon eindelijk lekker te vangen, zelfs op wat moeilijker water! Toen pakte ik een vis van 14,9 kilo en ik baalde als een stekker!! Terwijl het misschien wel 1 van mijn mooiste schubs is die ooit heb gevangen! Ik ging tot het ziekelijke toe opzoek naar die ene bak! Vergat te genieten van alles wat zo mooi is aan het vissen! De natuur, de bewoners rondom het water en vooral de rust die je aan het water kan vinden!.. En alweer werd er een vis gevangen van 14,7 kilo. Toen gooide ik drastisch mijn tactiek om en ging zo vissen dat ik vooral kans maakte op een gedreseerde vis die buiten de voerstek zijn hapjes ging zoeken, en ik blankte wel geteld 17 nachten aan 1 stuk! Ik zat kapot, toen zag ik het licht! Ik besloot niet meer opzoek te gaan naar die ene bak maar gewoon weer lekker te vissen! mijn maatje nam me mee en ik pakte gelijk een leuke vis! toen heb gewoon geprobeerd zoveel mogelijk vis te gaan vangen! In een paar maanden tijd wist ik toch iets van mijn mislukte seizoen te maken, en uit eindelijk kwam die bak er toch nog in het najaar! Dit jaar vis ik gewoon zo dat ik gewoon lekker mijn visjes blijf pakken! geen gekke fratsen! En ondertussen heb ik er weer van 29 en die waardeer ik nu echt enorm! Super blij was ik er mee

Wat ik hier mee bedoel te zeggen is dat je vooral als beginner niet moet kijken naar wat andere vangen! Je bent nog maar pas begonnen en je bent nog maar 14 jaar! Probeer vooral te genieten van alles wat met vissen te maken heeft en vang vooral lekker je visjes! Je zit denk ik nog een beetje in de leerfasen en vissen leren is vissen vangen en helaas ook vissen verspelen! Misschien pak ik het wel totaal verkeerd op maar ik wil je beschermen voor de fout die ik zelf maakte!

On-topic,

zeer mooie vangst! toen ik zo oud was als jou kon ik alleen maar van zulke vissen dromen!

Stefan
FisherDaniel  
#11 Gepost : vrijdag 10 augustus 2012 09:48:02(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Stefan Broks schreef:
daniel, (ik neem aan dat je zo heet?)

Ik lees in je onderschrift het volgende: Mijn PR staat nu op 20 pond , en die zal ik snel verbreken.

Als ik even een advies mag geven is dit het volgende: ik heb heel lang zelf een hele grote fout gemaakt! Ik begon eindelijk lekker te vangen, zelfs op wat moeilijker water! Toen pakte ik een vis van 14,9 kilo en ik baalde als een stekker!! Terwijl het misschien wel 1 van mijn mooiste schubs is die ooit heb gevangen! Ik ging tot het ziekelijke toe opzoek naar die ene bak! Vergat te genieten van alles wat zo mooi is aan het vissen! De natuur, de bewoners rondom het water en vooral de rust die je aan het water kan vinden!.. En alweer werd er een vis gevangen van 14,7 kilo. Toen gooide ik drastisch mijn tactiek om en ging zo vissen dat ik vooral kans maakte op een gedreseerde vis die buiten de voerstek zijn hapjes ging zoeken, en ik blankte wel geteld 17 nachten aan 1 stuk! Ik zat kapot, toen zag ik het licht! Ik besloot niet meer opzoek te gaan naar die ene bak maar gewoon weer lekker te vissen! mijn maatje nam me mee en ik pakte gelijk een leuke vis! toen heb gewoon geprobeerd zoveel mogelijk vis te gaan vangen! In een paar maanden tijd wist ik toch iets van mijn mislukte seizoen te maken, en uit eindelijk kwam die bak er toch nog in het najaar! Dit jaar vis ik gewoon zo dat ik gewoon lekker mijn visjes blijf pakken! geen gekke fratsen! En ondertussen heb ik er weer van 29 en die waardeer ik nu echt enorm! Super blij was ik er mee

Wat ik hier mee bedoel te zeggen is dat je vooral als beginner niet moet kijken naar wat andere vangen! Je bent nog maar pas begonnen en je bent nog maar 14 jaar! Probeer vooral te genieten van alles wat met vissen te maken heeft en vang vooral lekker je visjes! Je zit denk ik nog een beetje in de leerfasen en vissen leren is vissen vangen en helaas ook vissen verspelen! Misschien pak ik het wel totaal verkeerd op maar ik wil je beschermen voor de fout die ik zelf maakte!

On-topic,

zeer mooie vangst! toen ik zo oud was als jou kon ik alleen maar van zulke vissen dromen!

Stefan


Haha gelijk heb je! Een karper is een karper! , lichtere vissen hebben soms wel een hardere run , dat is egt geweldig. ik heb egt nagedacht bij dit bericht! ik zal me niet meer focussen op 1 karper , ik ga me focussen op alle karpers! want al vang ik 2 pond , een karper is een karper Tong


Dalijk weer lekker vissen Blij
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
Henk Haarlem  
#12 Gepost : vrijdag 10 augustus 2012 11:39:22(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Stefan Broks schreef:
daniel, (ik neem aan dat je zo heet?)

Ik lees in je onderschrift het volgende: Mijn PR staat nu op 20 pond , en die zal ik snel verbreken.

Als ik even een advies mag geven is dit het volgende: ik heb heel lang zelf een hele grote fout gemaakt! Ik begon eindelijk lekker te vangen, zelfs op wat moeilijker water! Toen pakte ik een vis van 14,9 kilo en ik baalde als een stekker!! Terwijl het misschien wel 1 van mijn mooiste schubs is die ooit heb gevangen! Ik ging tot het ziekelijke toe opzoek naar die ene bak! Vergat te genieten van alles wat zo mooi is aan het vissen! De natuur, de bewoners rondom het water en vooral de rust die je aan het water kan vinden!.. En alweer werd er een vis gevangen van 14,7 kilo. Toen gooide ik drastisch mijn tactiek om en ging zo vissen dat ik vooral kans maakte op een gedreseerde vis die buiten de voerstek zijn hapjes ging zoeken, en ik blankte wel geteld 17 nachten aan 1 stuk! Ik zat kapot, toen zag ik het licht! Ik besloot niet meer opzoek te gaan naar die ene bak maar gewoon weer lekker te vissen! mijn maatje nam me mee en ik pakte gelijk een leuke vis! toen heb gewoon geprobeerd zoveel mogelijk vis te gaan vangen! In een paar maanden tijd wist ik toch iets van mijn mislukte seizoen te maken, en uit eindelijk kwam die bak er toch nog in het najaar! Dit jaar vis ik gewoon zo dat ik gewoon lekker mijn visjes blijf pakken! geen gekke fratsen! En ondertussen heb ik er weer van 29 en die waardeer ik nu echt enorm! Super blij was ik er mee

Wat ik hier mee bedoel te zeggen is dat je vooral als beginner niet moet kijken naar wat andere vangen! Je bent nog maar pas begonnen en je bent nog maar 14 jaar! Probeer vooral te genieten van alles wat met vissen te maken heeft en vang vooral lekker je visjes! Je zit denk ik nog een beetje in de leerfasen en vissen leren is vissen vangen en helaas ook vissen verspelen! Misschien pak ik het wel totaal verkeerd op maar ik wil je beschermen voor de fout die ik zelf maakte!

On-topic,

zeer mooie vangst! toen ik zo oud was als jou kon ik alleen maar van zulke vissen dromen!

Stefan


Applause grouphug
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Stefan Broks  
#13 Gepost : vrijdag 10 augustus 2012 18:51:09(UTC)
Stefan Broks


10 ponder

Lid sinds: 27-6-2012(UTC)
Berichten: 85

Fijn dat je het zo op pakt daniel! probeer gewoon lekker je visjes te pakken, en test mooi wat visveilige systemen uit! zodra je de basis goed beheerst komen de grote vissen van zelf!

en dit telt natuurlijk niet alleen daniel! leer van mijn fout en blijf genieten
leen  
#14 Gepost : vrijdag 10 augustus 2012 20:11:09(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
FisherDaniel schreef:
een karper is een karper


Sterker nog wat mij betreft... een mooie vis is een mooie vis. De ene is gewoon mooier dan de ander.
En die eerste die ik tref die bv een brasem slecht behandeld gaat met z'n (kijk mij eens hebben..) showhengels en andere bling bling karper "show-off" meuk linea recta de plomp in :-).

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 10 augustus 2012 20:14:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Tom98  
#15 Gepost : vrijdag 10 augustus 2012 20:30:20(UTC)
Tom98


15 ponder

Lid sinds: 18-7-2011(UTC)
Berichten: 153

mooie vissen, die 3e foto waar een fiets op de achtergrond staat, die fiets heb ik ook.
louiskruyfhooft  
#16 Gepost : zaterdag 11 augustus 2012 10:52:20(UTC)
louiskruyfhooft


40 ponder

Lid sinds: 31-7-2010(UTC)
Berichten: 1.124
Man
België
Locatie: Kempen

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
goed bezig man Like
FisherDaniel  
#17 Gepost : maandag 13 augustus 2012 01:56:11(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
louiskruyfhooft schreef:
goed bezig man Like
bedankt man!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
FisherDaniel  
#18 Gepost : maandag 13 augustus 2012 01:56:43(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Tom98 schreef:
mooie vissen, die 3e foto waar een fiets op de achtergrond staat, die fiets heb ik ook.
ahahh die is van een vriend
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
FisherDaniel  
#19 Gepost : maandag 13 augustus 2012 01:57:29(UTC)
FisherDaniel


25 ponder

Lid sinds: 9-8-2012(UTC)
Berichten: 595

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
leen schreef:
FisherDaniel schreef:
een karper is een karper


Sterker nog wat mij betreft... een mooie vis is een mooie vis. De ene is gewoon mooier dan de ander.
En die eerste die ik tref die bv een brasem slecht behandeld gaat met z'n (kijk mij eens hebben..) showhengels en andere bling bling karper "show-off" meuk linea recta de plomp in :-).
En gelijk heb je!
Doe je ding, Vang vis.
Neem ook een kijkje op ons youtube kanaal!
http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam?feature
peter servais  
#20 Gepost : dinsdag 14 augustus 2012 20:19:52(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Mooie vissen kerel!
Respect voor je dat je ook lekker vangt met je eigen bollen. Dat moet geweldig voelen lijkt mij!
Volgens mij kunnen we nog een hoop leuke vissen van je verwachten hier op het forum dus ga zo door!
Hou het plezier erin en geniet van het vissen en het vangen.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.