logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
soulbind3  
#1 Gepost : woensdag 26 december 2012 20:01:39(UTC)
soulbind3


10 ponder

Lid sinds: 9-3-2012(UTC)
Berichten: 83

Beste cf leden
Na 2 maanden niet gevist te hebben begin ik morgen weer lekker op me vertrouwde stekje , alle spullen staan klaar de fluor pop-ups zijn weer ingeslagen, het duivenvoer is gekookt en de pva mix staat weer klaar morgen dan toch me hengels pakken en gaan dit jaar al redelijk wat succes gehad met als toppunt een gaan15 kilo karper! Hier was ik zeer blijven ik zeer blij mee.
Maar het geluk stoppen niet ben daarna 2 weken naar frankrijk geweest heb hier meer dan toch 40 kapers gevangen en dit was het juiste moment om te stoppen voor dit jaar dacht ik. maar het kriebeld echt als een gek om te gaan vissen.

Aas:
Pop-up mainline banofee
Korda imitatie aas banofee

Stekkeuze:
Ik ben van plan met de peilddobber een mooi diep stuk te vinden met niet teveel modder. Hier dan een spod met duivenvoer gooien en dan met een 619 rig vissen dit is een rig die ik een tijdje geleden zag staan en dan nog een basis met een stukje putty lood en een stukje krimkous met pop-up van mainline

Hopelijk kon ik jullie boeien met een voor stukje van de sessie

Ik hou jullie op de hoogte

Een dag niet gevist is een dag niet geleefdBlij
Sponsor
wouterbeyer  
#2 Gepost : woensdag 26 december 2012 22:37:55(UTC)
wouterbeyer


20 ponder

Lid sinds: 22-10-2011(UTC)
Berichten: 327

soulbind3 schreef:
Beste cf leden
Na 2 maanden niet gevist te hebben begin ik morgen weer lekker op me vertrouwde stekje , alle spullen staan klaar de fluor pop-ups zijn weer ingeslagen, het duivenvoer is gekookt en de pva mix staat weer klaar morgen dan toch me hengels pakken en gaan dit jaar al redelijk wat succes gehad met als toppunt een gaan15 kilo karper! Hier was ik zeer blijven ik zeer blij mee.
Maar het geluk stoppen niet ben daarna 2 weken naar frankrijk geweest heb hier meer dan toch 40 kapers gevangen en dit was het juiste moment om te stoppen voor dit jaar dacht ik. maar het kriebeld echt als een gek om te gaan vissen.

Aas:
Pop-up mainline banofee
Korda imitatie aas banofee

Stekkeuze:
Ik ben van plan met de peilddobber een mooi diep stuk te vinden met niet teveel modder. Hier dan een spod met duivenvoer gooien en dan met een 619 rig vissen dit is een rig die ik een tijdje geleden zag staan en dan nog een basis met een stukje putty lood en een stukje krimkous met pop-up van mainline

Hopelijk kon ik jullie boeien met een voor stukje van de sessie

Ik hou jullie op de hoogte

Als ik jou handtekening lees dan begrijp ik dat jij twee maanden niet geleeft heb.

Lijkt me leuk om je verhalen te gaan lezen
PR : 35 pond
Karper teller 2013 : 6
Zwaarste 2013 :18 pond

soulbind3  
#3 Gepost : donderdag 27 december 2012 12:03:22(UTC)
soulbind3


10 ponder

Lid sinds: 9-3-2012(UTC)
Berichten: 83

Haha klopt heb hier2 maanden niet kunnen leven ivm examens

Een dag niet gevist is een dag niet geleefdBlij
soulbind3  
#4 Gepost : donderdag 27 december 2012 19:01:51(UTC)
soulbind3


10 ponder

Lid sinds: 9-3-2012(UTC)
Berichten: 83

dag 1
hij zit er weer op met flinken wind stoten en veel regen...... maar niet zonder succes, de aanhouder wint zeggen ze toch altijd
nou dat was ook zo na bijna 6 uur daar gezeten te hebben in dat bagger weer toch een kleine spiegel karper van +/- 4 kilo op mijn imitatie mais aasje van korda.
daarna nog een uur door gevist toen maar gestopt door het drillen helemaal doorweekt Tong steen koud maar wel een kleine verrassing toen ik thuis kwam de kerstman was langs geweest (beter laat dan nooit). een gloed nieuwe strecher was daar gelukkig... na lang gewacht te hebbenTong

zaterdag een nieuwe dag nieuwe kans op een nieuw water in philiphne met veel boerenschubs tot 12 kilo hopelijk vang ik er een paar daar de dressuur valt daar reuzen mee omdat het normaal als forrelen water word gebruik, ik gebruik het als karper water.

foto post ik mee van de spiegel



soulbind3 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
DSCF9137.JPG

Een dag niet gevist is een dag niet geleefdBlij
wouterbeyer  
#5 Gepost : donderdag 27 december 2012 21:57:23(UTC)
wouterbeyer


20 ponder

Lid sinds: 22-10-2011(UTC)
Berichten: 327

Jammer van het weer man.
Wel een mooi patroon en schone spiegel.
PR : 35 pond
Karper teller 2013 : 6
Zwaarste 2013 :18 pond

soulbind3  
#6 Gepost : donderdag 27 december 2012 23:31:45(UTC)
soulbind3


10 ponder

Lid sinds: 9-3-2012(UTC)
Berichten: 83

Plannen zijn gewijzigd:
Morgen nog een keer de kreek van westdorpe onveilig maken hopelijk heb ik weer zo geluk als vandaag aangezien dit een zeer gedreseerd water is......maarja dat maakt mij niet zo uit eigen techniek en slappen lijnen vissen. zelf vis ik altijd op dressuur water aangezien ik hier kan zien of mijn eigen techniek werkt dan heb ik ook nog een lang kanaaltje van braakman tot in philiphne waar heel veel karper zit, zelf vind ik dit een op zijn tijd erg plezierig en kan ik mijn techniek en ervaring die ik in westdorpe op doe toepassen
Morgen weer een verslag als ik terug ben vanaf de water kant


Een dag niet gevist is een dag niet geleefdBlij
soulbind3  
#7 Gepost : vrijdag 28 december 2012 21:41:27(UTC)
soulbind3


10 ponder

Lid sinds: 9-3-2012(UTC)
Berichten: 83

vandaag een slecht dagje het weer zat tegen en de vis zat tegen, geen vis voor vandaag wel veel vis zien springen.
dus hopelijk lukt het de rest wel van me vakantie zondag ga ik weer zaterdag naar philiphne lukt niet jammer genoegt.....
maar zondag geven ze ook goed weer afBlijdan lekker me nieuwe strecher gaan gebruiken. hopelijk wacht er ook nog wat vis op mij Blij

ik post ook nog een foto mee van me 619 rig die ik een tijdje geleden op internet zag staan

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 december 2012 21:45:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

soulbind3 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
IMG_20121227_234545.jpg

Een dag niet gevist is een dag niet geleefdBlij
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.