logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
pduivenb  
#1 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 11:24:59(UTC)
pduivenb


10 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 83

Afgelopen week het logbook ontvangen van CCMoore. Ziet er erg gelikt uit en bevat wat mij betreft de goede/juiste velden die je nodig hebt om je statistieken bij te houden van je sessies. Enige minpuntje is het feit dat je ruimte hebt voor 40 sessies in 1 logboek maar dat iedere sessie "session 1" heet! De sessie nummers lopen dus niet op.

Patrick

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 maart 2013 11:25:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
pduivenb  
#2 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 13:30:04(UTC)
pduivenb


10 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 83

Zojuist contact gehad met CCMoore en ze wisten van het euvel af maar waren zich niet bewust dat deze werden verkocht momenteel. Ze gaan het oplossen in iedergeval.
jase  
#3 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 15:45:57(UTC)
jase


5 ponder

Lid sinds: 11-10-2012(UTC)
Berichten: 35

Lijkt me wel een leuk boekje! Waar kan je het ergens krijgen buiten hun website?
Nu maak ik zelf altijd een logboekje maar moet alles handmatig opschrijven, dan is dit wel zéér handigTik 'm aan!

grtjs Jase
pduivenb  
#4 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 16:06:36(UTC)
pduivenb


10 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 83

Hoi Jase,

Ik heb hem zelf via Hareco gekocht, zij bestellen hem dan weer bij CCMoore. Je zou er ook 1 van mij kunnen overnemen maar dit is dan wel met de druk fout. Dus alle sessie zijn dan "session 1".

Groet,

Patrick
jase  
#5 Gepost : dinsdag 26 maart 2013 19:56:15(UTC)
jase


5 ponder

Lid sinds: 11-10-2012(UTC)
Berichten: 35

Ik ga dit weekend eens horen bij mijn lokale hengelsportwinkel, die heeft volgens mij ook spul van ccmoore in het gamma dus mss kan hij er ook aan geraken... Ik hou het voorstel van jou wel in m'n achterhoofdLike
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.