logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Stephan Jongeneel  
#1 Gepost : zaterdag 6 april 2013 09:47:10(UTC)
Stephan Jongeneel


5 ponder

Lid sinds: 2-4-2012(UTC)
Berichten: 41

Hallo allemaal,

Sinds een jaar of 3 ga ik weekjes alleen vissen in Frankrijk en dan nam ik altijd foto, s met de zelfontspanner.
Het groote probleem is dan dat ik vaak meerdere foto, s moetst nemen omdat de vis erg wild was op het moment van afdrukken.De oplossing voor dit probleem is een camera met afstandbediening via infrarood.Deze camera, s gaan nieuw alleen vanaf 400euro en dat is een hoop geld.Nu heb ik op marktplaats 2e hands een toestel aangeschaft voor 25euro. Het is een canon powershot G3 van 10 jaar oud maar heeft ruim voldoende mogelijkheden voor wat ik van de camera vraag.
Mischien is dit een goede en betaalbare oplossing voor jongens die vaak alleen vissen en die ook geen honderden euro,s uit willen geven.Blijb

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 6 april 2013 09:47:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
DioR  
#2 Gepost : zondag 7 april 2013 16:04:01(UTC)
DioR


15 ponder

Lid sinds: 1-3-2011(UTC)
Berichten: 140

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Hoe wil je daarmee de foto's maken? Of heeft je camera ook een optie om met een timer foto's te maken? Wat ik wel eens heb gedaan is op HD filmen en dan achteraf een screenshot maken van het beste beeld van de video wat ik heb.
bram van gemert  
#3 Gepost : zondag 7 april 2013 17:07:18(UTC)
bram van gemert


5 ponder

Lid sinds: 23-2-2013(UTC)
Berichten: 27

maak al jaren alleen foto,s doe dit met de cannon powershot sx20is je kan het scherm naar toe draaien zie wat je doet timer is in te stellen van 1 tot 30 seconde zet hem op 30 sec en je kan kiezen 1 of 10 foto,s ik zet hem op 10 foto,s de camera maakt om de paar seconde een foto zit er altijd wel een goede bij draai de vis om en maak er nog 10 zet de vis terug en bekijk de foto,s en verwijder de slechte foto,s
volgen,s mij kan dit ook met de cannon powerschot g3

Bewerkt door de gebruiker zondag 7 april 2013 17:22:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

bram van gemert heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
159769-PowerShot_SX1_IS_05_original.jpg
Stephan Jongeneel  
#4 Gepost : vrijdag 12 april 2013 13:55:59(UTC)
Stephan Jongeneel


5 ponder

Lid sinds: 2-4-2012(UTC)
Berichten: 41

Klopt maar met een afstandbediening in de hand gaat het helemaal top.Op deze manier kan je afdrukken wanneer de vis rustig is en moet het met 1 foto lukken.
ericesv  
#5 Gepost : zaterdag 13 april 2013 17:22:05(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Beste Stephan , ga eens naar kamera express in capelle daar hebben ze voor bijna elke camera een afstand bediening draadloos en betaalbaar.

groetjes

eric
als karpervissen je passie is .
Erwin  
#6 Gepost : maandag 15 april 2013 10:53:31(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Er zijn natuurlijk ook meerdere 'universele' afstandsbedieningen te koop. Ik maak zelf ook al een aantal jaar gebruik van een universele en dit bevalt mij prima. Voordeel is dat ze vaak een stuk goedkoper zijn.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.