logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
san_1998  
#1 Gepost : zondag 2 juni 2013 22:09:38(UTC)
san_1998


5 ponder

Lid sinds: 3-5-2013(UTC)
Berichten: 34

Bedankjes: 1 keer
Beste karpervissers,

Zelf wou ik graag onderlijnen knopen.Ik wist niet hoe het moest en vond alleen maar moeilijke uitleg.
Maar kwam ik zomaar bij de filmpjes van fox uit. Die goede uitleg geven over de onderlijnen.

Dus als je graag je onderlijnen zelf wil maken,bekijk dan de rig die je graag wil maken.
Hieronder staan de links:

De inline rig: www.youtube.com/watch?v=W8_ehaty_bo

KD rig: www.youtube.com/watch?v=qZ3l7rb9oyA

Chod rig: www.youtube.com/watch?v=ev9jlost8rU

360 Rig: www.youtube.com/watch?v=XTRYmKcHJwk


Groetjes Sander

Bewerkt door de gebruiker zondag 2 juni 2013 22:11:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Likegooi je problemen uit, vang je dromenLike
Sponsor
Jorden  
#2 Gepost : zondag 2 juni 2013 22:48:05(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Leuke filmpjes! Knipoog

Wat je ook kan doen is gewoon vragen bij je plaatselijke hengelsportzaak hoe je dit moet doen! Knipoog deze mensen zullen je altijd proberen verder te helpen!
Me...myself...and my rods!
promise2die4  
#3 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 13:35:17(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

denk niet dat de winkeliers zitten te wachten om alle onderlijnen te showen Knipoog

en google is your friend, staan zat onderlijnen op en idd die filmpjes van fox zijn goed.
Heb zelf aan me neefie een dvd van fox gegeven met alle onderlijnen en hij is lekker aan het knopen nu en dat voor 5 euro Knipoog

gr.
ronald kingma  
#4 Gepost : dinsdag 4 juni 2013 17:41:42(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
wat dacht je dan van CF en hun uitleg over rigs, hierbij de link en veel plezier Like
http://www.carpfeeling.com/Rigs/257/Rigs


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Andre  
#5 Gepost : woensdag 5 juni 2013 12:21:48(UTC)
Andre


30 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 634

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
De hengelsportzaken waar ik kom doen absoluut niet moeilijk om je uit te leggen hoe je eigen rigs knoopt. Kunnen ze daarna immers het onderlijnspul en haken aan jou verkopen nietwaar ;-). Uitleg hier op de carpfeeling site (zie link Ronald) is ook erg duidelijk!
jeffrey_karpers  
#6 Gepost : dinsdag 18 juni 2013 11:33:06(UTC)
jeffrey_karpers


15 ponder

Lid sinds: 13-8-2012(UTC)
Berichten: 109

je kan eigenlijk overal de informatie vandaan halen hier op carpfeeling wat Andre al zei op internet staan genoeg links met tekst en uitleg en natuurlijk op youtube ruben pels ligt ook een paar uit Like
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien !
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.