logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
tomvliet1998  
#1 Gepost : donderdag 20 juni 2013 22:22:15(UTC)
tomvliet1998


25 ponder

Lid sinds: 11-5-2013(UTC)
Berichten: 471

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ik zou het leuker vinden als er visser filmen hoe je iets doet voor beginners en gevorderden
van onderlijnen knopen tot stekken tot aas maken tot revieuws van waters
dit zou informatief zijn
het zou ook een mooie aanvulling zijn op andere pagina's zoals de pagina rigs peilen en pva zo kun je net dat extra uitleg gevenBlijb
maar op dit moment zeer tevreden met deze website alleen ik denk dat we zo naar een hoger niveau gaan
wat denken jullie
Sponsor
jannes  
#2 Gepost : donderdag 20 juni 2013 23:29:59(UTC)
jannes


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2012(UTC)
Berichten: 425

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
tomvliet1998 schreef:
ik zou het leuker vinden als er visser filmen hoe je iets doet voor beginners en gevorderden
van onderlijnen knopen tot stekken tot aas maken tot revieuws van waters
dit zou informatief zijn
het zou ook een mooie aanvulling zijn op andere pagina's zoals de pagina rigs peilen en pva zo kun je net dat extra uitleg gevenBlijb
maar op dit moment zeer tevreden met deze website alleen ik denk dat we zo naar een hoger niveau gaan
wat denken jullie


Ik denk dat bijna alles wat je nu vraagt wordt voorgedaan en uitgelegd op youtube, revieuws krijg je alleen van betaalwateren omdat bijna niemand zijn vaste vang plekken gaat verraden, het belangrijkste waar je je tekst mee begint en mijn vraag is dan "wanneer ben je gevorderd?". Ik denk dat je altijd dingen kan verbeteren en/of leert.
Frank Avezaat  
#3 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 16:04:40(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Beste Tom,

we zijn inderdaad van plan om meer gebruik te gaan maken van videobeelden op Carpfeeling.
Zelf zal ik mijn blogs van Tussen Zwijgen en Gillen in de toekomst ook regelmatig gaan voorzien van videoafleveringen.

Grt,
Frank
luukcarp  
#4 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 16:35:56(UTC)
luukcarp


30 ponder

Lid sinds: 19-4-2011(UTC)
Berichten: 774
Locatie: Elst

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Zou leuk zijn frank

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
tomvliet1998  
#5 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 16:38:21(UTC)
tomvliet1998


25 ponder

Lid sinds: 11-5-2013(UTC)
Berichten: 471

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
jannes schreef:
tomvliet1998 schreef:
ik zou het leuker vinden als er visser filmen hoe je iets doet voor beginners en gevorderden
van onderlijnen knopen tot stekken tot aas maken tot revieuws van waters
dit zou informatief zijn
het zou ook een mooie aanvulling zijn op andere pagina's zoals de pagina rigs peilen en pva zo kun je net dat extra uitleg gevenBlijb
maar op dit moment zeer tevreden met deze website alleen ik denk dat we zo naar een hoger niveau gaan
wat denken jullie


Ik denk dat bijna alles wat je nu vraagt wordt voorgedaan en uitgelegd op youtube, revieuws krijg je alleen van betaalwateren omdat bijna niemand zijn vaste vang plekken gaat verraden, het belangrijkste waar je je tekst mee begint en mijn vraag is dan "wanneer ben je gevorderd?". Ik denk dat je altijd dingen kan verbeteren en/of leert.


ik denk als youtube het doet en sommige zeggen dat daar veel fouten in staan dat het hier ook kan maar dan op de goede manier en inderdaad ik snap met wat je bedoelt met gevorderd
maar ik bedoel een beginner moet niet direct beginnen met de perfecte boillies rollen en honder verschillende systemen snap je
en ik snap wel dat je niet je stek veraden aan iedereen maar ik zeg het tegen vrienden of mensen die hulp kunnen gebruiken en natuurlijk je moet niet alles voorgekauwd uitspugen voor hun neus maar bijvoorbeeld tussen sas 2 en sas 5 dat kan redelijk groot zijn
maar voor de rest compleet met je eens Like
tomvliet1998  
#6 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 16:39:26(UTC)
tomvliet1998


25 ponder

Lid sinds: 11-5-2013(UTC)
Berichten: 471

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
luukcarp schreef:
Zou leuk zijn frank

vindt ik ook wie houdt er nu niet van karperfilmpjes te kijken als karpervisser
ferenc  
#7 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 16:46:53(UTC)
ferenc


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-9-2010(UTC)
Berichten: 521

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Filmpjes zijn idd er leuk, maar vergeet niet dat alles al op internet staat. Beetje zoeken doet wonderen. Dat is iets dat veel mensen vergeten.

filmpjes zijn wel leuke tijdverdrijf tijdens het vissen Like ook het maken ervan is een leuke hobby binnen een hobby
big carp  
#8 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 17:04:42(UTC)
big carp


25 ponder

Lid sinds: 10-8-2012(UTC)
Berichten: 511
België
Locatie: stekene city

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
tomvliet1998 schreef:
jannes schreef:
tomvliet1998 schreef:
ik zou het leuker vinden als er visser filmen hoe je iets doet voor beginners en gevorderden
van onderlijnen knopen tot stekken tot aas maken tot revieuws van waters
dit zou informatief zijn
het zou ook een mooie aanvulling zijn op andere pagina's zoals de pagina rigs peilen en pva zo kun je net dat extra uitleg gevenBlijb
maar op dit moment zeer tevreden met deze website alleen ik denk dat we zo naar een hoger niveau gaan
wat denken jullie


Ik denk dat bijna alles wat je nu vraagt wordt voorgedaan en uitgelegd op youtube, revieuws krijg je alleen van betaalwateren omdat bijna niemand zijn vaste vang plekken gaat verraden, het belangrijkste waar je je tekst mee begint en mijn vraag is dan "wanneer ben je gevorderd?". Ik denk dat je altijd dingen kan verbeteren en/of leert.


ik denk als youtube het doet en sommige zeggen dat daar veel fouten in staan dat het hier ook kan maar dan op de goede manier en inderdaad ik snap met wat je bedoelt met gevorderd
maar ik bedoel een beginner moet niet direct beginnen met de perfecte boillies rollen en honder verschillende systemen snap je
en ik snap wel dat je niet je stek veraden aan iedereen maar ik zeg het tegen vrienden of mensen die hulp kunnen gebruiken en natuurlijk je moet niet alles voorgekauwd uitspugen voor hun neus maar bijvoorbeeld tussen sas 2 en sas 5 dat kan redelijk groot zijn
maar voor de rest compleet met je eens Like



alle iedereen camera aanschaffen dan maar ? wie sponserd ?
soms kan gewone uitleg beter zijn (mede dat je het zelf leest en niet verkeer verstaat ,....
en al alles dan toch moet voorgekauwd moet worden dan kan je ze netzogoed voor hun vangen ook Like
maar idd in sommige gevallen kan het wel leuk zijn als je niet 10x hetzelfde filmpje tegen komt e

wat mss ook niet slecht zou zijn is de topic's nog eens onder verdelen

bv: aas en voer... en dan waar je nog eens uit kan kiezen uit boielis , duiven voer , stick mix ... dan weet je als je op boielis klikt dat het daar over gaat .
sommige mensen geven hun topic en naam dat er nog niet half over gaat

nog en bv; Materiaal & Techniek je op en dan heb je nog de keuze uit . voerboten , bivvy's hengels , molens ,beetmelders ... dan wet je ik wil iets weten of kwijt over bivvy's dan klik je daar op
dan krijg je er en beter overzicht op

het is maar en iedeetje e

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 juni 2013 17:05:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Frank Avezaat  
#9 Gepost : vrijdag 21 juni 2013 17:58:47(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Big carp,

door nog meer subcategorieën te gaan gebruiken maak je het juist onoverzichtelijk en moeilijker te beheren.
Nu weet je dat je vragen over materiaal bij materiaal moet zoeken en aas bij aas.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.