logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Berster  
#21 Gepost : donderdag 4 april 2013 14:22:28(UTC)
Berster


15 ponder

Lid sinds: 16-4-2012(UTC)
Berichten: 114

Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
Heb je bij diepteinstellingen in de setup op automatisch of op een bepaalde max. diepte gezet?
Ik zet hem wanneer ik weet dat het water niet dieper is dan 5m ook op die stand en niet op automatisch, dan wil hij oko nog wel eens raar doen.

grt
pduivenb  
#22 Gepost : donderdag 4 april 2013 14:24:07(UTC)
pduivenb


10 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 83

De diepte instelling heb ik ook nagekeken maar dat heeft ook niet geholpen. zowel automatisch als specifieke diepte geeft het zelfde probleem.
pduivenb  
#23 Gepost : vrijdag 12 april 2013 19:36:39(UTC)
pduivenb


10 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 83

Daar zijn we weer. Afgelopen maandag kregen we al een telefoontje dat de boot klaar was en donderdag in Amersfoort zou worden afgeleverd. Probleem wat het veroorzaakt had zou zitten in de ontvanger waar enige vocht in gekomen zou zijn. Hoe is niet duidelijk maar het was wel het geval. Dit is opgelost werd aangegeven.

Gisteren hebben we de boot opgehaald en zijn daarna direct gaan proefvaren op een thuiswater. En jawel, hij doet!! De finder geeft nu een mooi bodem verloop weer (inverse stand), juiste diepte en het bereik is ook goed voor zover we dat konden testen qua afstand. De 40 a 50 meter werden ruimschoots zonder problemen gehaald.
Wel zien we af en toe nog een verticale streep ineens over het beeldscherm verschijnen waarvan we niet precies weten wat het is of waarom maar dat is heel sporadisch Wellicht iets wat in het water drijft en stoort op dat moment? Op dit moment zeker niet storend.

Bij het ophalen van de boot werd ons ook een kadobon gegeven ter compensatie en eerlijk is eerlijk er was nog een verrassing. Tijdens het proefvaren merkte we ineens tijdens het wisselen van de accu dat de accubak incl beugels (om deksel vast te draaien) veranderd waren. Dat ziet er nu ook weer beter uit. Dank daarvoor.

Ondanks dat het allemaal niet de schoonheidsprijs verdient toch uiteindelijk alles goed gekomen zeg maar.

Patrick
ronalddehoog  
#24 Gepost : vrijdag 12 april 2013 21:07:50(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
Goed om te horen dat het goed gekomen is! Me zwager heeft er nu zo'n benzinewagentje gekocht. In pijnacker dan. Al paar keer terug gegaan wegens ons huftergedrag haha, maar wel goede service.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 april 2013 21:09:13(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Voer geen oorlog, voer de vissen.
Sander Bierglas  
#25 Gepost : vrijdag 12 april 2013 22:15:57(UTC)
Sander Bierglas


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2013(UTC)
Berichten: 200

Toch nog netjes van ze opgelost, wellicht heeft jouw negatieve reclame op internet hier wel een rol in gespeeld, maar toch.
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF
pduivenb  
#26 Gepost : zaterdag 13 april 2013 17:28:42(UTC)
pduivenb


10 ponder

Lid sinds: 7-3-2011(UTC)
Berichten: 83

Het is nu opgelost en ik hoop maar dat dit allemaal een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest. Voor nu doet de voerboot het goed en kan ik goed leven met de tegemoedkoming. De tijd zal het ons gaan leren...


Patrick

Bewerkt door de gebruiker maandag 15 april 2013 13:57:53(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

team nootdorp  
#27 Gepost : woensdag 22 mei 2013 19:34:34(UTC)
team nootdorp


35 ponder

Lid sinds: 2-1-2011(UTC)
Berichten: 956

Bedankjes: 1 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Quartel zij oplichters, helaas de enige modelbouw winkel in de buurt dus ik moet wel

it's an addiction, there is no treatment
www.teamnootdorp.weebly.com
carp1970  
#28 Gepost : woensdag 8 januari 2014 19:18:32(UTC)
carp1970


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 8-1-2014(UTC)
Berichten: 14
Andorra

Klopt, Quartel zijn idd simpelweg oplichters.
Je wilt niet weten wat voor ellende mijn vismaat en ik hebben meegemaakt met die voerbootrommel van ze !
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.