logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

9 Pagina's«<23456>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Toine  
#61 Gepost : vrijdag 25 maart 2011 23:54:28(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Lennart, Kan je er iets meer over vertellen? Stabiliteit en hoeveel je kunt laden aan gewicht. Is het inderdaad zo dat het bootje moeite heeft met tegenwind/ kleine golven. M.a.w. positieve punten waarmee je mij over de drempel haal om ook zo'n trend te kopen.Knipoog Think Breede lach
Het is zoals het is.
lennart den dekker  
#62 Gepost : zaterdag 26 maart 2011 18:12:37(UTC)
lennart den dekker


10 ponder

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 83

er kan 1.5 kg voer in.
de motors kun je trimmen via je afstandbediening.
ik heb met kleine golfjes gevaren en nergens last van gehad.
topgun  
#63 Gepost : woensdag 30 maart 2011 10:56:29(UTC)
topgun


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 30-3-2011(UTC)
Berichten: 1

Ik heb de Boot zelf ook gekocht na een keer met die van een maatje van me gevist te hebben, en ik ben er zeer over te spreken.
Hij ligt stabiel en de snelheid is goed.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik tot nog toe alleen op relatief klein water heb gevist met deze boot.
Maar daar gaat snel verandering in komen.
Dan kan ik er wellicht wat meer over vertellen.
Toine  
#64 Gepost : woensdag 30 maart 2011 16:48:40(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Breede lach Eindelijk. Ik heb de knoop doorgehakt. Zo-even heb ik de Trend gekocht. Het heeft lang geduurd maar morgen ben ik jarig en ik dacht: kadooootje :-" :-" Ik hoop het bootje komend weekend te testen. Wat ik niet wist is dat als het bootje buiten het bereik komt, dat het cirkels gaat draaien, en dat je deze toch terug kunt seinen. Dat stel me wel gerust. Nu maar hopen dat we de onbereikbare plekken ook kunnen bevissen. Knipoog
Het is zoals het is.
david_deman  
#65 Gepost : donderdag 31 maart 2011 12:36:27(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Post even je gebruikservaringen dan als je wil, je zou er mij een groot plezier mee doen Breede lach
Ben ook aan het afwachten om er één te kopen Knipoog :-"
mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Toine  
#66 Gepost : donderdag 31 maart 2011 22:31:51(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
David, Doe ik beslist. Ik heb de handleiding gelezen en ben nu nog enthousiaster dan ik al was. Waarom? Met name om de veiligheid die is ingebouwd. Dit m.b.t. het bootje maar ook de afstandbediening. Ik ben een leek op dit gebied en dit is voor mij totaal nieuw. Misschien dat ik daarom zo enthousiast ben. Vermoedelijk gaan we van zaterdag > zondag nachtvissen. Dan laat ik weten wat IK er van vind.Knipoog
Het is zoals het is.
pascal van lier  
#67 Gepost : vrijdag 1 april 2011 06:11:09(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

veel succes met je nieuwe kado toine ik ben benieuwd en hoop dat je je boot maar veel moet gebruiken.
ps : ga je zitten op de franse wiel?(vissen)
Toine  
#68 Gepost : vrijdag 1 april 2011 22:04:31(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Dank je Pascal. Neen niet het Franse wiel. Toeval is dat ik net een uur terug ben van de Franse wielen. Ik ben er nog nooit eerder geweest. Ron van Houtum had me uitgenodigd. Dat is het mooie van dit forum. Ik ken Ron oppervlakkig van dit forum. We hebben even gezellig staan te kletsen. (Dat zijn toch mensen waar ik nog een hoop van kan leren) Bakje koffie die overigens erg lekker was. Franse wielen is een prachtig water. Wie weet ga ik daar nog een keer vissen. Ik ga voor het eerst "varen" in de Ijzeren vrouw. Zal wat worden. Ik weet niet eens wat links en rechts om is. Maar dat komt allemaal goed. Dat wordt lachen..Breede lach Ik hoop een positief verslag uit te kunnen brengen.:-" :-"
Het is zoals het is.
pascal van lier  
#69 Gepost : vrijdag 1 april 2011 22:18:21(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

Ik ga voor het eerst "varen" in de Ijzeren vrouw. Zal wat worden. Ik weet niet eens wat links en rechts om is. Maar dat komt allemaal goed. Dat wordt lachen..Breede lach Ik hoop een positief verslag uit te kunnen brengen.:-" :-"

dan word dan stuurboord en bakboord als ik me niet vergis:-" :-"
als je maar niet achteruit over je lijn vaart na het droppen want dat is in ieder geval KLOTE ,en dan spreek ik helaas uit ervaring.d'oh! d'oh!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 1 april 2011 22:23:41(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Toine  
#70 Gepost : vrijdag 1 april 2011 22:26:52(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Pascal, nee hoor. Ik vaar altijd rechtdoor.Silenced Silenced

Lennart of Topgun of wellicht iemand anders. Kan iemand mij de Nederlandse handleiding mailen van de Trend micro voerboot? Deze zat helaas niet in de doos en op internet kan ik niets terugvinden. stuur deze svp naar [email protected] MerciKnipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 1 april 2011 22:46:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Het is zoals het is.
Toine  
#71 Gepost : zondag 3 april 2011 21:52:59(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb gisteren en vandaag mijn voerbootje gebruikt. Helaas niets gevangen. :-$ Als afgesproken zou ik mijn mening van de trend micro laten weten. Ik ben er blij mee. Mijn vismaat ook. Hij heeft ook zijn lading boilies kunnen droppen op de plek die hij voor ogen had. Hij was altijd "geen voorstander" van een bootje maar is nu ook enthousiast. Ook de kritische collega vissers aan het water wisten te vertellen dat het een leuk bootje is en vooral voor die prijs. Nogmaals: ik ben niet bekend met voerboten! Mijn "ervaring" tot zover is goed. Het waaide gisteren redelijk. Toch gaat het bootje naar de gewenste plek, weliswaar met tegensturen. Blijkbaar is dat met wat ik gehoord heb ook met andere bootjes. Als je persé een bootje wilt en je hebt geen groot budget (het kost toch nog € 300,00) dan zou IK voor de Trend kiezen. Maar voor alle duidelijkheid: Ik vind dat, en nogmaals ik ben blij dat ik de stap gemaakt heb.Breede lach Als je meer wilt weten dan laat het maar weten.Knipoog
Het is zoals het is.
david_deman  
#72 Gepost : zondag 3 april 2011 23:14:50(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

Bedankt voor de info alvast. Kheb nog nergens slechte info gelezen over deze boot Breede lach
mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
pascal van lier  
#73 Gepost : maandag 4 april 2011 21:05:44(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

jammer dat jullie niets hebben gevangen ,ik hoop dat je veel plezier hebt van je boot.(vissen)
Erwin  
#74 Gepost : maandag 4 april 2011 23:07:59(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik ben wel erg benieuwd naar de mening over deze boot naar wat intensiever gebruik. Hoe wendbaar. Welke weersomsatandigheden. Hoe lang gaat de batterij mee. Duurzaamheid van het materiaal enz.

Hou ons op de hoogte mensen!

Gr. Erwin
Toine  
#75 Gepost : maandag 4 april 2011 23:50:18(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Pascal, ik ben er van overtuigd dat we er plezier aan gaan beleven. Dank jeKnipoog

Erwin, ik blijf mijn ervaring melden zodat iedereen er iets aan heeft. Ik blijf wel schrijven in de IK vorm want als ik tevreden ben dan wil dat niet zeggen dat een ander dat ook is. Tja duurzaamheid van het materiaal.. Er zit 2 jaar garantie op dan mag ik er toch vanuit gaan dat het bij normaal gebruik zeker jaren meegaat. Is dat niet zo dan word ik koppigBreede lach
Het is zoals het is.
mitchell35  
#76 Gepost : dinsdag 5 april 2011 10:12:18(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

Ik wil hem deze week ook nog gaan halen lijkt me wel een geschikt bootje en de prijs vind ik het wel waard stelt niet veel voor voor zon bootje!
Elke karper is er 1!
mitchell35  
#77 Gepost : woensdag 6 april 2011 11:22:03(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

Ik heb m gekocht tot nu toe super boot dit weekend fftjes proberen
Elke karper is er 1!
david_deman  
#78 Gepost : zaterdag 9 april 2011 12:26:11(UTC)
david_deman


15 ponder

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 182

vond dit filmpje nog op Youtube:

mijn fotografie facebook-pagina: https://www.facebook.com/ddphotography99

Of voeg mezelf toe: https://www.facebook.com/david.dem.7
Toine  
#79 Gepost : zaterdag 9 april 2011 22:10:05(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
We hebben er vandaag weer mee gevaren maar het is een leuk bootje en doet zijn werk goed.Breede lach Anderen hebben meegekeken en gaven al te kennen ook zo'n bootje te gaan halen.

Wie kan mij helpen aan de NEDERLANDSE HANDLEIDING? Je zou mij daar een plezier mee doen.Knipoog

Ik voeg 3 foto's toe van vandaag:

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 april 2011 22:13:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Toine heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
100_1477.JPG
100_1478.JPG
100_1479.JPG
Het is zoals het is.
timvanzanten  
#80 Gepost : zaterdag 9 april 2011 23:13:48(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Leuk Leuk Leuk! ik zit ook over zo'n bootje te denken! ik vis veel op kanalen en hoef dus geen enorme afstanden te overbruggen. weet iemand wat een extra accusetje kost en of ze uberhaupt te verkrijgen zijn?
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
9 Pagina's«<23456>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.