logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

11 Pagina's<1234>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
snowmen  
#21 Gepost : zondag 23 januari 2011 21:26:54(UTC)
snowmen


20 ponder

Lid sinds: 31-10-2010(UTC)
Berichten: 214

Wat is je naam, je leeftijd en woonplaats ?

hooi ik ben willem mijn leeftijd is 21 en woonplaats is amenrongen/leers

Wat doe je in het dagelijks leven ?

ik ben nu nog leerling hovenier in april hoop ik mijn opleiding afteronden zodat ik hovenier ben

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met

ik ben begonnen met vissen toen ik nog in de wieg lach me pa was toen fanatieken karper visser toen ik een jaar of 2 was zat ik al op me stretcher naast hem mee te vissen met me vasten hengel toen ik een jaar of 5 was moest ik ineens snachts me bed uit want me pa had zijn pr gevangen een spiegel van 33,pond
ik vond het zo gaaf samen zijn we toen veel met de pen wezen vissen af en toe met vast lood toen ik 13 was ben ik samen met me vader gaan roofvissen maar sinds een jaar 2 ben ik begonnen om weer met karper bezig tezijn ik wil dit jaar zeker veel uur er ingaan steken ik wil het wel blijven combineren met roofvissen


Vis je alleen of heb je een maatje

op roofvis gebied is mijn vaste maat mijn vader op het gebied karper heb ik een van me pa zijn oude vismaten en anders vis ik gewoon alleen dit jaar wil ik ook met jari bonouvrié gaan pennen

Met welke hengel(s) vis je ?

ik vis nu met vast lood twee oude stokken van ultimate maar wil deze vervangen voor
soul the dutch 2,25lb pen hengel is er een van shimano deze hengel is voor het barbelen

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je

dat is zeker de trip geweest samen met me pa s nachts toen ik een splinter uit me rug moest drukken beetje papier er bij en toen de volgende dag kwam een vrouwtje met een
klein hondje het hond liep in de richting naar mijn splinter toe en kwam terug met een prop papier in ze bek hahahahh ik vond het zo mooi

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?

ik raad het iedereen aan om op tekomen kijken het is zoon mooi gaven site
er is veel teleren en er zijn leuke mensen

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

ja maar niet voor karper vissen ik ben op roofvis forum en op carpfeeling actief

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

vertrouw op het spul waar je mee vist vertrouwen vangt wees je zelf en trek niet mee met de rest blijf je eigen plannen trekken

Wat is je PR ( persoonlijk record )

33 pond. van het jaar gevangen


Wie mag het volgende interview invullen ?

ik wil graag mijn beurt door geven aan jerry even zijn interview horen

Bewerkt door de gebruiker zondag 23 januari 2011 21:33:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jerry  
#22 Gepost : zondag 23 januari 2011 22:02:10(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Mijn naam is Jerry Tenwolde ben 24 jaar en woon in 's-Gravenzande.


Wat doe je in het dagelijks leven ?
Nu ben ik nog data en telecommunicatie monteur (netwerk bekabeling telefooncentrales en beveiliging aanleggen), maar ben aan het solliciteren voor directiechauffeur. Hiernaast ben ik nog coach van de Meisjes U20 :-" en speel ik zelf in het 1e team met basketbal.


Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
vroeger met opa begonnen met de bamboe stok, door naar de telescoop hengel waarna ik foto's zag van een maat die nog groter ving. Nou dat wou kleine Jerry toen ook wel.



Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
De kracht die die beesten weg kunnen zetten is in 1 woord prachtig.

Vis je alleen of heb je een maatje ?
Viste altijd met een maatje, maar die zitten nu zwaar onder de plak. Dus ben vorig jaar gedwongen alleen gegaan. Wat ik af en toe ook heerlijk vind. Soms vis ik ook wel eens met Tim Ellerman.


Met welke hengel(s) vis je ?
Ik heb 4 keer een shimano speedmasters waarvan 1 een pen hengel is. Hieronder hangen superbaitrunners van shimano
UserPostedImage

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Kom je aan bij een plas. Vraagt een dametje zo ga je vissen. waarop ik wijzelijk antwoord: Jazeker. Ga je op de pier of in scheveningen vissen? (zeevissen). toch maar even uitgelegd dat er daar ook wel flinke zaten.


Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
BORING....

Nee een heerlijk forum waar ik veel lees leer en gezelschap vind. Mooiste ervan is "iedereen heeft respect voor elkaar, van jong tot oud"


Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Ik lees mee op KWO.

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Geniet ervan zolang het kan! En twijfel niet om te gaan. En laat je zeker niet door je vriendin tegenhouden.

Wat is je PB ( persoonlijk record )
Nederland 25 pond. (voor dit jaar nog geen 20er gevangen)
Frankrijk 28 pond.
UserPostedImage

Wie mag het volgende interview invullen ?
Tim Ellerman, tja je vist er toch mee

Bewerkt door de gebruiker zondag 23 januari 2011 22:03:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten,

Jerry
Patrick Wolters  
#23 Gepost : zondag 23 januari 2011 22:03:36(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Fantastische foto jerry Breede lach
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Jerry  
#24 Gepost : zondag 23 januari 2011 22:04:07(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

ja was precies goed genomen
Groeten,

Jerry
Tim_Ellerman  
#25 Gepost : maandag 24 januari 2011 00:35:37(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Mijn naam is Tim Ellerman,23 jaar oud en ik woon in 's-Gravenzande.

Wat doe je in het dagelijks leven ?
Ik werk 5 nachten in de week als vrachtwagenchauffeur.
Werk bij De Winter Logistics,1 van de grootste transporteurs in de sierteeltsector.
Wij halen bloemen en planten op bij kwekerijen en vervoeren het naar de bloemenveilingen door heel het land.

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Vroeger ben ik volgens mij zoals iedereen begonnen met de vaste stok voorntjes tikken,toen ik rond een jaar of 12 a 13 was zag ik wel eens wat jongens aan het water zitten in camoukleding en met groene tentjes. Kwam er toen achter dat het een klasgenoot van me was met wat vrienden van hem. Toen is het langzaam aan bij mij naar binnen gekropen.Breede lach Niet veel later ving ik mn eerste karper. Een schub van 18 pond met een gat in zn staart. Helaas heb ik er geen foto meer van omdat ik een hele berg foto's kwijt ben geraakt..:(
Tot op de dag van vandaag zit het virus nog in mn lijf en als ik er tijd voor heb ga ik onze geschubte vrienden achterna!Knipoog

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Toen ik die grote vissen zag die op de kant kwamen moest ik perse ook zo'n vis vangen!! Eenmaal mn eerste vis gevangen was ik verkocht.
Al gaat het me nu niet meer alleen om het vangen van een vis. Ook de rust die je vind als je aan het water zit vind ik heerlijk. Je ziet af en toe de mooiste dingen voorbij komen zoals zonsopkomsten en ondergangen,mooie vogels,soms schaarsgeklede damesBreede lach En af en toe ook de gezelligheid met vrienden als je aan het water zit is geweldig!Breede lach

Vis je alleen of heb je een maatje ?
Is per keer verschillend. Mijn 2 vaste vismaten wonen op een uur en 10 minuten rijden afstand dus alles moet strak gepland worden als we samen willen gaan vissen. Bij mij in de buurt vis ik zo nu en dan(TE WEINIGKnipoog) met Jerry Tenwolde en ook vaak zat ben ik alleen aan de waterkant tevinden.

Met welke hengel(s) vis je ?
Ik heb 4 dezelfde hengels,de JRC TP-X 2,5lbs en 2,75lbs.
Heb de hengels nu een aantal jaar en bevallen me goed. Als er geworpen moet worden zijn ze er en als er gedrild moet worden zijn ze er ook. Lekkere latten!KnipoogBreede lach
Onder de latten heb ik molens van Daiwa,de Emcast advanced 5500.
UserPostedImage

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Vang je een giebel,willen mensen er foto's van maken omdat ie zo groot isThink
Tijdens het pennen zagen mensen mn schepnet liggen; Goh,ga je walvissen vangen?!
En zo zijn er nog veel meer dingen die ik meegemaakt heb. Zoals een jehova getuige die me meehielp met sjouwen van mn spullen naar mn stek en me daarna een boekje over "De Heer" in me handen drukte. Nja.. Had ik in iedergeval iets te lezen he haha!Knipoog

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Als Moderater op het CarpFeeling forum moet je veel meekijken en dat werkt zeer VERSLAVENDDDD128fs31818 Altijd gezellig,leuke club met mensen die normaal tegen elkaar doen en er is altijd wat te leren! Super dus!!!Breede lach

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Eigenlijk check ik CF alleen nog maar.. Heel af en toe het aanbod hoekje op het KWboard,maar dan ook heeeeeel af en toe heKnipoog

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Geloof in jezelf,doe wat jezelf goed lijkt en trek je niet teveel aan van anderen.
Doe je ding en geniet van alles om je heen!!

Wat is je PB ( persoonlijk record )
De zwaarste vis die ik tot nu toe heb mogen vangen is een spiegel(net geen leder) van 35,8 pond.
UserPostedImage

Wie mag het volgende interview invullen ?
Arnold Samsen. Kom maar op met dat interview Arnold!!KnipoogBreede lach

Bewerkt door de gebruiker maandag 24 januari 2011 16:20:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groetjes, Tim

Patrick Wolters  
#26 Gepost : maandag 24 januari 2011 16:23:59(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Arnold heeft er geen zin in denk ik.Sick
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Arnold  
#27 Gepost : maandag 24 januari 2011 18:19:16(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Haha zeker wel Patrick, er moet alleen ook gewerkt worden Knipoog

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Mijn naam is Arnold Samsen, ik ben 24 jaar oud een woon in Nunspeet.

Wat doe je in het dagelijks leven ?
In het dagelijks leven werk ik bij een horecagroothandel waar we groente, fruit, zuivel en vlees verkopen aan hotels en restaurants. Hier doe ik voornamelijk chauffeurswerk.

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Dat was in een kleine parkvijver. In het zonnetje lagen de karpers altijd onder het wateroppervlak. In die tijd viste ik voornamelijk nog op witvis en snoek. Toch leek het me wel een keertje gaaf om zo'n karper te vangen. Uiteindelijk met een spinhengeltje en wat broodkorsten richting de vijver gegaan en sinds ik daar mijn eerste karper ving, liggen de rest van de visspullen stof te vangen op zolder Breede lach

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Allereerst de karper zelf. Ze zijn natuurlijk enorm sterk, kunnen enorm groot worden en zoals we allemaal weten kan het soms behoorlijk tricky zijn om ze te vangen. Daarnaast vind ik het heerlijk om te kamperen. Lekker in de buitenlucht zijn en genieten van alles om je heen, heerlijk!

Vis je alleen of heb je een maatje ?
Ik heb een aantal vismaten waar ik (bijna) altijd mee vis. Je zult me niet heel snel alleen zien zitten.

Met welke hengel(s) vis je ?
De hengels die ik gebruik zijn X-Ray's van Strategy (3 lbs). De molens die eronder hangen zijn Daiwa Basia's


Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Er is al een keertje een CarpComic over gemaakt, maar het verhaal van de Duyvis Tijgernoten heb ik daadwerkelijk meegemaakt. Ik kreeg van iemand de vraag waar ik mee viste omdat ik toevallig die middag in een paar uurtjes tijd een stel mooie vissen had gevangen. Over het algemeen houd ik er niet van om geheimzinnig te doen over aas en dergelijke dus ik vertelde de beste man dat ik met tijgernoten viste. "Oh oke, daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk". Nog voor ik mijn verhaal af kon maken was de man al weg en een kwartiertje later stond hij op de steiger met een zakje Duyvis Tijgernoten (ik geloof Bacon & Kaas). Niet veel later dreven de nootjes onder m'n hengeltop door...

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Heel erg leuk en verslavend! Ook ik ben moderator en het feit dat wij moderators zo weinig te doen hebben zegt al genoeg denk ik... Als ik soms zie hoe het er op andere fora's aantoe gaat dan denk ik dat we met z'n allen best trots mogen zijn op de fantastische sfeer die hier hangt!


Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Nee


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Het is al vaker gezegd, maar het karpervissen draait niet om ponden. Heb plezier in je visserij en geniet van het totaalplaatje. Wat ik ook jammer vind is dat er mensen zijn die andere vissers afkeuren op het materiaal. Duur materiaal is geen garantie om meer te vangen en iemand met een goedkope basisuitrusting kan misschien wel meer van het vissen genieten dan diegene met het duurste van het duurste omdat die laatste persoon alleen maar druk is met zijn materiaal en de rest eromheen (waar het eigenlijk om draait) vergeet...


Wat is je PB ( persoonlijk record )
Schub 32 pond
Spiegel 48 pond

Wie mag het volgende interview invullen ?
Ik ben wel benieuwd wat Jorden allemaal te melden heeft Breede lach

Bewerkt door de gebruiker maandag 24 januari 2011 18:20:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

snowmen  
#28 Gepost : maandag 24 januari 2011 18:34:31(UTC)
snowmen


20 ponder

Lid sinds: 31-10-2010(UTC)
Berichten: 214

kom maar op jorden want niet hij is alleen benieuwd ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal Knipoog
carpfreak  
#29 Gepost : maandag 24 januari 2011 19:02:30(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

Mooi gezegt over dat matriaal ik heb ook een basis uitrusting hebnik zelf ook ( hengel dan )
Maar wat denk ik het belangrijkste is dat je een onthaak mat hebt en een goed landingsnet...
Maar vooral geniet van de omgeving,dril,en de vis!!

Leuk dat er al zo veel interviews zijn op me topic !!!!Breede lach
Op naar Jordan !!

Gr Brian
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
freaky  
#30 Gepost : maandag 24 januari 2011 22:08:54(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jorden schreef:
, ben eindelijk 16 (nachtvissen!! Breede lach),



is er in BE een minimum leeftijd voor nachtvissen?
leer om te vangen, vang om te leren
Lodewijk  
#31 Gepost : maandag 24 januari 2011 22:19:10(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
vroeg ik me ook af ja?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
louiskruyfhooft  
#32 Gepost : maandag 24 januari 2011 22:21:32(UTC)
louiskruyfhooft


40 ponder

Lid sinds: 31-7-2010(UTC)
Berichten: 1.124
Man
België
Locatie: Kempen

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
nee Knipoog
kdenk dat het van zijn ouders nu mag Knipoog
bij mij was dat ook zo vanaf 16 Breede lach
denkal16  
#33 Gepost : maandag 24 januari 2011 22:22:34(UTC)
denkal16


15 ponder

Lid sinds: 11-1-2011(UTC)
Berichten: 154

bij mij het zelfde ja
mitchell35  
#34 Gepost : maandag 24 januari 2011 22:32:06(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

bij mijn thuis water was het zo: geen 18 dan met begelijder
toch een gesprek over gehouden en gewonnen!
Elke karper is er 1!
Jorden  
#35 Gepost : maandag 24 januari 2011 23:00:56(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
freaky schreef:
Jorden schreef:
, ben eindelijk 16 (nachtvissen!! Breede lach),



is er in BE een minimum leeftijd voor nachtvissen?

zoals Louis al zei, er is geen minimum leeftijd (alhoewel, 14 was het toch denk ik) maar ik mag nu idd pas van men ouders Knipoog na toch wel een lange discussie :s
Me...myself...and my rods!
ronald kingma  
#36 Gepost : maandag 24 januari 2011 23:19:16(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahahaha, dus jij gaat Lommel (drillen) (karper) en omstreken onveilig maken 's nachts. Heel veel succes met je eerste sessie. (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
chiele  
#37 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 17:17:42(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

thnx jorden!!! Knipoog

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

Ik ben Michiel Desmedt, 16jaar en woon te Halle, in Belgie

Wat doe je in het dagelijks leven ?

studeren en me bezighouden met vissen! Breede lach

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?

Ben vanaf mn 11-12 jaar begonnen met vissen, gewoon omdat ik het eens proberen, niet met mn pa of opa fzo.
Ik viste in het begin nog met de vaste stok, maar ik had vrijwel altijd vanaf het begin een hengel met loodmontage naast me liggen, gericht op karper.
Toen ik meer karpers begon te vangen dan voorntjes, begon ik meer geïnteresseerd te geraken in deze mooie dieren.

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Ja hier kan ik niet echt op antwoorden, ik heb vanaf het begin op karper gevist en heb nooit anders gedaan...
Maar het is gewoon mooi om deze vissen te vangen.

UserPostedImage

Vis je alleen of heb je een maatje ?

Ik viste meestal met een maat vn men vrienden, maar aangezien sommige afhaken, met de vaste stok beginnen vissen,... ben ik genoodzaakt dit jaar vaker alleen te gaan vissen. Maar ja, niet veel aan te doen en dan is het ook eens rustig op de stek Knipoog

Met welke hengel(s) vis je ?

Momenteel heb ik geen vaste hengels, heb nog steeds mn beginhengels (caperlan, branko) maar wil binnekort Jrc J4 hengels aanschaffen.
Maar mn molens heb ik al, Daiwa RegalPlus 5000 Breede lach

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

De klassiekers: 'Dat is toch geen vissen meer', 'wat heb je er aan als je ze niet op kan eten', 'dat is dierenmishandeling'...
Maar deze zomer heb ik toch wel even moeten lachen toen de eigenaar van een privewater aan mij vroeg of de auto die achter onze stek stond van mij was, heb droogjes geantwoord dat ik hem ging verplaatsten.
Het duurde een tijdje voor de beste man doorhad dat ik een grapje aan het maken was, hoewel ik er niet echt 18 uitzie, toch? Breede lach

UserPostedImage

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?

Super!
Als je een vraag hebt kan je altijd wel een goed antwoord krijgen, dagelijks leuke artikels, leuke wedstrijden, gewoon super he Knipoog

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

Nope, carpfeeling is gewoon te leuk om me nog met andere (amateurSilenced )fora bezig te houden Breede lach

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

Doe je eigen ding, en wil niet direct de groten vangen, die komen met de jaren wel.
Hoe langer je er op je target vist, hoe meer voldoening het geeft om die vis te vangen Knipoog

Wat is je PB ( persoonlijk record )

30pond spiegel
20pond schub
10pond rijen

Wie mag het volgende interview invullen ?
Number One

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 januari 2011 17:29:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
davey knol  
#38 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 18:26:41(UTC)
davey knol


25 ponder

Lid sinds: 17-12-2009(UTC)
Berichten: 444
Man
Nederland

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
mooie vis!
Leer van je fouten, geniet van je succes
Mark Hoedemakers  
#39 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 18:32:05(UTC)
Mark Hoedemakers


10 ponder

Lid sinds: 16-1-2011(UTC)
Berichten: 96

Gaat snel hier, het ene interview na het andere. Blij Goed bezig! Er is trouwens in België wettelijk gezien geen minimumleeftijd voor het nachtvissen, al lijkt het me wel dat je er best niet al té jong mee begint, maar dat geldt voor meerdere zaken.

Grts
Mark
chiele  
#40 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 18:36:42(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

davey knol schreef:
mooie vis!


thnx Knipoog

@ mark: valt ook wel te zien waar je vist he, is het op een put waar 24/7 'crapuul' rondloopt om het zo te zeggen, kan 16 misschien nog te jong zijn.
Vis je op een vijver waar het vol vis met vissers, kan 14 geen kwaad vind ik Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
11 Pagina's<1234>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.