logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<345
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Bennie  
#81 Gepost : vrijdag 22 augustus 2014 16:41:14(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: bertkamp Ga naar gequote bericht
Het gaat daar puur om het vissen en de vis, accommodatie is bijzaak.
De topvis is tegen de 40 kilo, er zwemmen meerdere 30 kilo vissen en ik weet niet hoeveel 20kilo+.
Het is verder een kale put, de begroeiing vind je daar onder water, op de kant is niet veel te beleven dus voor de mooie stekken hoef je er ook niet heen te gaan.
Dat jij er geen €500 voor over hebt is ok, zelfde geldt voor mij, maar er zijn nou eenmaal de kilo knallers die het er wel voor over hebben.
Dus als de eigenaar mensen zo gek kan krijgen om €500 te betalen heeft hij het goed voor elkaar en groot gelijk, de marktwerking zal wel leren of het werkt of niet.

begin dit jaar stond de prijs nog op 300 euro de week net zo als de andere betaal waters bij Fishermans holidays maar op eens in het voorjaar heeft die de prijs met 200 euro omhoog gegooid
omdat die waarschijnlijk dacht dit water is gelieft hier kan ik wel even flink aan verdienen maar geloof me dat water is nauwelijks geboekt kijk maar op de site Knipoog en durf er bijna om te wedden
dat er volgend jaar daar wel iets met de prijs gaat gebeuren of ze maken er sanitair bij en nog wat huisjes (cabine's) om zo wel het water aantrekkelijk te maken voor die prijs, kijk maar naar les sales 2 jaar geleden geopend en je vangt er geen kut
2 meter diep met een halve tot een meter slip oude dressuur vissen erop gezet die totaal de weg kwijt zijn waardoor de vangsten zwaar slecht zijn en dat hebben ze ook gemerkt aan de boekingen, hebben ze dit jaar er huisjes bij gemaakt hahaha ik ben eens benieuwd Koffie
Bennie  
#82 Gepost : vrijdag 22 augustus 2014 16:47:17(UTC)
Bennie


15 ponder

Lid sinds: 29-11-2012(UTC)
Berichten: 113

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: bertkamp Ga naar gequote bericht
Wat een kolder Thimon, betaalwater is ok maar alleen als jij het ook kunt betalen ?
Als het mijn put was zou ik ook zoveel vragen, liever 5 koppels die €1000 betalen dan 10 van €500.
Minder hengeldruk = betere vangsten en die prijs schrikt ook nog eens de tokkies af

zo te horen aan jou ben jij ook zo iemand die nog altijd in het sprookje gelooft met hoge hengeldruk vang je niks hahaha van jou nog een mannetje of 1000 en die vent wordt rijk
en lach zich kapotBlijb verdiep je er maar eens wat meer in dan kom je er van zelf wel achter dat hoge hengeldruk niet altijd slecht is en vaker zelf meer voordelen heeft dan nadelen Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 22 augustus 2014 16:47:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
5 Pagina's«<345
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.