logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

6 Pagina's«<23456>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
marcoO  
#61 Gepost : dinsdag 14 september 2010 16:06:34(UTC)
marcoO


5 ponder

Lid sinds: 14-9-2010(UTC)
Berichten: 40

dan zou ik toch eerder naar carriere gaan of grosley

misschien iets duurder maar toch beter denk ik persoonlijk

maar goed dat is ieder voor zich he

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 september 2010 16:07:20(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-)
steef zenden  
#62 Gepost : dinsdag 14 september 2010 16:08:51(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

oke Marco, is niet jouw water zo te horen, maar naar welk van de 2wateren ben je geweest.....?The highbanks of the Oaks?
dat van de wc is een bekend verhaal dat ik van verschillende mensen heb gehoord, heb gewoon mijn eigen schijtemmer mee.....
Dat van de muggen, paardenvliegen en horzels is ook bekend dat die je lastig kunnen vallen....
maar dat zijn 2dingen waar je je kan op voorbereiden als je genoeg info probeert te vinden via internet...
Maar hoor voor het eerst dat Jeremy opdringerig is.....
Net wat Henkyboy zegt is dat Jeremy er alles aan doet om te zorgen dat je het naar je zin hebt en dat je vangt...
Trouwens hoelang ben je geweest Marco en wat waren je vangsten?


ik ga er vrijdag naar toe.....
de boilies van MTC-baits zijn net binnen gekomen en ze ruiken lekker, tevens is mijn bestelling van AVK ook binnen....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

carpmania  
#63 Gepost : dinsdag 14 september 2010 16:14:37(UTC)
carpmania


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 11-8-2010(UTC)
Berichten: 10

Nog 2 daagjes en dan gaan wij het ook beleven.
Is die aankomst tijd echt 14u00 of doet Jeremy daar niet zo moeilijk over als je een half uur te vroeg bent?
steef zenden  
#64 Gepost : dinsdag 14 september 2010 16:18:54(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ja joop....
heb er echt zin in, ben helemaal klaar en gepakt....
heb de weervoorspelleingen bekeken....
die bevallen me wel....
kijk maar via deze link
http://weather.msn.com/l...gny%2c+FRA&setunit=C
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

marcoO  
#65 Gepost : dinsdag 14 september 2010 16:49:13(UTC)
marcoO


5 ponder

Lid sinds: 14-9-2010(UTC)
Berichten: 40

wij zaten op de oaks en zijn na 2 dgn weggegaan

muggen kun je zeker wat aan doen maar het normale spul helpt weinig tegen die krengen daar 128fs31818

het zal nu ook wel minder zijn met de muggen in deze tijd

op internet was er begin van het jaar niet veel te vinden over loison want hij is pas hot sinds dit jaar

normaal praat ik niet zoveel op internet over gewichten en aantallen
ik vul dus de laatste 2 jaar op betaalwateren ook geen vangst/log boeken meer in
ik heb ervaren dat je er heel veel eindeloze discussies van kan krijgen die nergens meer over gaan
ook vind ik dat je er weinig waarde aan kan hechten omdat zoals iedereen wel weet dat het elke week of zelfs dag anders kan zijn i.v.m. tijd van het jaar,weer enz enz
maar goed ik had in die 2 dagen 10 vissen waarvan 1 al dubbel

jeremy was erg in zijn nopjes over zijn boilies en hij bleef er bij ons maar over zeuren dat we die moesten nemen tot ik zei dat hij te duur was en ze in nl voor 4 euries de kilo goedkoper kon krijgen 128fs31818

ik wil loison of jeremy ook absoluut niet zwart maken maar zo hebben wij het ervaren en het is gewoon niks voor ons


zijn eten is echt goed hahah

voor diegene die gaan veel plezier en vangze
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-)
TWhiteNoSugar  
#66 Gepost : dinsdag 14 september 2010 20:00:14(UTC)
TWhiteNoSugar


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 20-8-2010(UTC)
Berichten: 9

Steef

"Tight lines and Wet nets" at Etang Loison!

I will arrive Saturday look forward to meeting you at the lake.

Terry & Tom White

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 september 2010 20:03:14(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Its called fishing - not catching!
steef zenden  
#67 Gepost : woensdag 15 september 2010 01:22:11(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Hello Tom en Terry....
wil see you saterday.....
wish you even so tight lines en wet nets at etang loison....

greetings Steef
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronald kingma  
#68 Gepost : woensdag 15 september 2010 08:44:25(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Steef, succes en hopen op een aantal mooie vissen. (drillen) (karper)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
steef zenden  
#69 Gepost : maandag 20 september 2010 20:30:13(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ben net terug van mijn weekendje etang Loison op the High Banks, verslag volgt nog.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Guido Smallenbroek  
#70 Gepost : dinsdag 21 september 2010 20:00:32(UTC)
Guido Smallenbroek


5 ponder

Lid sinds: 22-8-2010(UTC)
Berichten: 16

Steef,

Ik ben benieuwd wat je er van vond..
P@rick  
#71 Gepost : dinsdag 21 september 2010 21:53:45(UTC)
P@rick


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 13-8-2010(UTC)
Berichten: 3

Ja Steef, ben ook benieuwd ik ga over twee weken, wel op de Oaks maar goed.
steef zenden  
#72 Gepost : dinsdag 21 september 2010 22:20:36(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ziet er klein en gemoedelijk en stil uit.....
voor de rust was het heel erg goed....
was gezellig het weekend op the High banks....
kan je wel zeggen dat het een aparte gebeurtenissen en sessie waren die ik ooit mee heb gemaakt qua vangsten, doen en laten van karpers en ik vis al ruim 25jaar op karper...
heb 3 karpers gevangen en 1-tje verspeeld tijdens de laatste nacht...
verslag dat deze week volgt komen meer details...
nog wat tips...
tips voor te rijden is gebruik de tomtom en voer de coordinaten in en ga dan bij het bordje etang le croc rechtdoor tot voor de eerste boerderij/schuur ga dan naar links de landweg op en dan het veld oversteken en voor de vervallen spoorwagon naar rechts de kleine rode paaltjes volgen....
schrik niet is gewoon een landweg die je langs velden en door een bos rijden, ze zijn goed te berijden, maar rij niet te hard....
qua aas en manier van vissen en voeren kan ik heel kort zijn vis met korte rigs max 10cm, inline lood en niet te veel voeren 1 of 2 als haakaas en dan niet meer dan 4boilies bijvoeren in pva netje/zakje/string....
gebruik de boilies van Jeremy, ik heb ze na 3 dagen ook gebruikt en ving toen toch nog 3 karpers, ze zijn wel aan de prijzige kant 12 euro per kg....
ik heb de pepperoniboilie gebruikt

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 21 september 2010 22:21:32(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ferenc  
#73 Gepost : dinsdag 21 september 2010 22:20:53(UTC)
ferenc


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-9-2010(UTC)
Berichten: 521

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Zit er ook aan te denken om binnenkort een weekendje te gaan.De vissen zijn er prachtig als ik de fotos zo bekijk.
steef zenden  
#74 Gepost : dinsdag 21 september 2010 22:22:38(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

de vissen zijn prachtig en vochten goed.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

henkyboy  
#75 Gepost : dinsdag 21 september 2010 22:24:23(UTC)
henkyboy


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 11

Ferenc moet je zeker een keer doen. Ik was zeer tevreden over mijn weekend.
carpmania  
#76 Gepost : dinsdag 21 september 2010 23:07:16(UTC)
carpmania


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 11-8-2010(UTC)
Berichten: 10

Hey Steef,

Nog een goede terug reis gehad?

Hier ook een klein verslag van ons weekend op de Oaks.
Wij zaten met z'n drieen aan het einde in de hoek van de Oaks, met negen lijnen in het water dus.
Dit vinden wij eigenlijk net even te klein, zeker als je de vis een beetje knap wilt landen en de vis dus wel eens 3 lijnen meenam ondanks het toplood.
Opzich een leuk watertje voor een keertje, maar hierbij wel een aantal tips die bij ons goed werkte.
In beide wateren loopt recht door het midden een soort sleuf, hieruit kwamen bij ons de meeste vissen de eerste twee dagen.
De eerste nacht kwam vanaf de middelste hengel 3 mooie vissen die in de sleuf lag.
Zaterdag lag de meest rechtse lijn ook in de sleuf op een harde plaat. Hier voerde ik een handje sticks met een paar gebroken boilies bij en dat werkte als een speer. Dit leverde de eerste dag een vis of 8 bij elkaar op en ook de middelste 3 lijnen gaven af en toe mooi resultaat.
De tweede nacht hadden we 1 vis, dus konden we mooi een beetje slapen. Zondag ging de linker kant goed lopen op een plek waar Jeremy zei toen we aan kwamen dat dat een goede plek was. Steeds door een beetje sticks met een paar gebroken boilies. De laatste nacht weer een stuk of 5 mooie vissen te pakken en in de morgen een mooie dubbele run waarvan 1 verspild (waarschijnlijk was dit ook de grootste van de plas, want die had echt geen zin om boven te komen).
Al om al een leuke plek om eens naar toe te gaan als je mooie vissen wilt vangen. Bij ons werkte het het beste door weinig te voeren en single boilies op de hair te doen.
Totaal iets van 21 mooie vissen weten te vangen met z'n drietjes. Alle vissen hebben we wel op 1 boilie smaak gevangen (en we hebben een stuk of 3 smaken geprobeerd). De sticks waren van dezelfde smaak. Deze zijn alleen bij Nipro te koop en worden wel door Proline gedraaid.

Voor diegene die ook nog eens daar heen gaan, veel succes en behandel de visjes met respect ;-)

Joop
steef zenden  
#77 Gepost : dinsdag 21 september 2010 23:59:47(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Joop, heb een hele goede terugreis gehad en jullie?

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ferenc  
#78 Gepost : woensdag 22 september 2010 01:00:32(UTC)
ferenc


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-9-2010(UTC)
Berichten: 521

Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
henkyboy schreef:
Ferenc moet je zeker een keer doen. Ik was zeer tevreden over mijn weekend.


Heb een mailtje gestuur om te vragen of er nog plek is in oktober.

Als iemand zich geroepen voelt om mee te gaan :-" bedoeling was een weekendje alleen,dus heb eventueel nog een plek in de auto vrij
carpmania  
#79 Gepost : woensdag 22 september 2010 09:44:38(UTC)
carpmania


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 11-8-2010(UTC)
Berichten: 10

Jazeker een goede terugreis gehad. Alleen het laatste stukje file gehad.
timvanzanten  
#80 Gepost : woensdag 22 september 2010 14:20:50(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik ben wel geintresseerd Ferenc!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
6 Pagina's«<23456>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.