logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<2345>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Leroy86  
#61 Gepost : maandag 5 april 2010 17:49:24(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

mensen wel lezen he!!
ik heb het over een verhaal wat ik gelezen had..
JulienH  
#62 Gepost : maandag 5 april 2010 18:16:46(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

MarkDijkslag schreef:
een ding is in ieder geval zeker, het zijn echt ranzige beesten, maarja heb er op het moment geen last meer van op dat water. is echt een periode volgens mij.
je staat wel raar te kijken als je er 1 aan hebt hangen kan ik je vertellen.


We noemen jou dan ook niet voor niets: Rattenvanger van Zwolle
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
MarkDijkslag  
#63 Gepost : maandag 5 april 2010 23:26:56(UTC)
MarkDijkslag


5 ponder

Lid sinds: 20-2-2010(UTC)
Berichten: 16

JulienH schreef:
MarkDijkslag schreef:
een ding is in ieder geval zeker, het zijn echt ranzige beesten, maarja heb er op het moment geen last meer van op dat water. is echt een periode volgens mij.
je staat wel raar te kijken als je er 1 aan hebt hangen kan ik je vertellen.


We noemen jou dan ook niet voor niets: Rattenvanger van Zwolle



hahahahahah lul maar mooi jongen..... wacht maar jongen tot het jou gebeurt.k
om ik nooit meer bij van het lachen denk ik!!Knipoog
Leroy86  
#64 Gepost : maandag 5 april 2010 23:34:11(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

Quote:
wacht maar jongen tot het jou gebeurt


denk dat je inderdaad wel erg raar staat te kijken..
maar al is die siliconen jasjes al geprobeerd?

Bewerkt door de gebruiker maandag 5 april 2010 23:35:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ronald kingma  
#65 Gepost : dinsdag 6 april 2010 20:34:20(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
ja of die armamesh van fox?


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
roy pluim  
#66 Gepost : woensdag 7 april 2010 20:56:13(UTC)
roy pluim


20 ponder

Lid sinds: 14-12-2009(UTC)
Berichten: 274

t was vanacht wel weer feest,geen schade of rattan in de plu,maar wel gekrijs dat ze elkaar aanvielen,moet zeggen heb beetje een trouma opgelopen aan die vieze ratten,dus ja schrikt wel als je ze ziet(ik)d'oh!
Darkmoon  
#67 Gepost : vrijdag 9 april 2010 20:44:41(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

Jip mannen,...
Heb ook gevist waar het zwart zag van die vieze vuile beesten.
Wij hebben er op een nacht 52 gevangen met een gewone ratteval.
Indien je geen last in en rond u tent wil van deze ranzige viervoeters is er maar 1 remedie ...
Je neemt een fles WC-eend en dit giet je rond u tent ...
Ze zullen niet over die lijn komen wees daar maar zeker van , wat de inhoud of inpact is op de fauna & flora , laat ik in de midden .
Indien je er erg mee verveelt zit , doen zou ik zeggen & je zal me gelijk geven .
gr
Leroy86  
#68 Gepost : vrijdag 9 april 2010 21:11:29(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

welke wc-eend?
nog een specifieke geurKnipoog
Darkmoon  
#69 Gepost : vrijdag 9 april 2010 22:23:07(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

Leroy86 schreef:
welke wc-eend?
nog een specifieke geurKnipoog


Met kaas of toverfluit ......;Knipoog
Leroy86  
#70 Gepost : zaterdag 10 april 2010 17:09:39(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

alle gekheid op een stokje..
zal het eens proberen
ronald kingma  
#71 Gepost : zaterdag 10 april 2010 21:30:30(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
nou bedankt weer een tip erbij.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
steef zenden  
#72 Gepost : zaterdag 10 april 2010 21:53:07(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

als iedereen met wc-eend gaat spuiten rond zijn stekken is ook niet goed voor het milieu....
wat denk je als dat via het grondwater in je viswater komt en op eens alle karpers boven komen drijven

zou dat niet uitproberen
Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Darkmoon  
#73 Gepost : zaterdag 10 april 2010 22:47:22(UTC)
Darkmoon


10 ponder

Lid sinds: 5-2-2010(UTC)
Berichten: 95

steef zenden schreef:
als iedereen met wc-eend gaat spuiten rond zijn stekken is ook niet goed voor het milieu....
wat denk je als dat via het grondwater in je viswater komt en op eens alle karpers boven komen drijven

zou dat niet uitproberen
Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Shame on you Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking Not talking


Daar heb je wel gelijk in ,.......
Maar als je de kilos bollen gaan rekenen die er in een jaar worden "gedropt".
Denk dat je wel anders zou kijken , wat er aan de bollen wordt toegevoegd , van flavours & andere toestanden......
Dat is dan ook weer niet goed hoor , een peuk wegsmijten heeft ook 2 jaar nodig om te verteren......
Ik deed het ook niet graag , maar na 3 schepnetten ,4 matten , tent , boulliezakken , tassen te hebben vervangen konden ze het schudden hoor.
Dat het niet goed is weet iedereen , maar als het de enige oplossing is ....weet ik wat gedaan.
wave12 wave12 wave12

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 april 2010 22:48:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

steef zenden  
#74 Gepost : zaterdag 10 april 2010 23:13:33(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Je kan het ook resolut aanpakken en een beetje met rattengif strooien op de plaatsen waar je zeker van weet dat daar alleen de ratten komen en geen andere dieren
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

timvanzanten  
#75 Gepost : zaterdag 10 april 2010 23:49:48(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Rattengif is niet selectief en dood alle dieren die het consumeren. bovendien is het spul ook schadelijk voor onze gezondheid. Wc eend oftewel bleek lijkt me nu ook geen goedje om zomaar de natuur in te gooien. waar ik meer naar kijk zijn dierenverschrikkers die werken doormiddel van ultrasoon geluid. knagers kunnen bepaalde geluidsfrequenties niet waarderen namelijk. Oa. Conrad levert verschillende soorten verschrikkers voor allerlei ongedierte, zelfs voor wilde zwijnen! een stuk minder dieronvriendelijk en bovendien niet mileuvervuilend!
ronpothuizen  
#76 Gepost : zondag 11 april 2010 11:02:38(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Hoop niet dat dat geluid ook de karpers verjaagd:-"
Mensen ik hoop toch niet dat we dadelijk ook nog aan rattenbestrijding gaan doen he.
Als je ze thuis aantreft heb je mijn zegen,maar als we aan het water zitten zijn we in principe bij hun te gast.
Natuurlijk is het niet leuk dat je spullen kapot gevreten worden,maar dan vind ik het idee van Tim toch beter.
steef zenden  
#77 Gepost : zondag 11 april 2010 13:49:00(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik bedoel wel de doosjes met rattengif er in en niet het rattengif zo strooien, want dan eten er ook andere dieren van...............
maar Tim jouw tip is ook een goede.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

ronald kingma  
#78 Gepost : zondag 11 april 2010 22:43:34(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Ja dat klopt het is hum,aner en beter voor het milieu maar van die wc eend is wel een tip op zich. Gelukkig hebben we weinig last van die beesten hier/


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#79 Gepost : zondag 11 april 2010 23:48:18(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
steef zenden schreef:
ik bedoel wel de doosjes met rattengif er in en niet het rattengif zo strooien, want dan eten er ook andere dieren van...............
maar Tim jouw tip is ook een goede.....


je kan het ook gewoon accepteren dat je in zijn leefgebied bent Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
steef zenden  
#80 Gepost : maandag 12 april 2010 10:12:58(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

dat doe ik ook, heb gelukkig geen last van ratten op mijn stekken
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
5 Pagina's«<2345>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.