logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

11 Pagina's«<45678>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#101 Gepost : donderdag 3 februari 2011 18:22:56(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
dav id is al geweest Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Lodewijk  
#102 Gepost : donderdag 3 februari 2011 18:23:57(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
david dus
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
timvanzanten  
#103 Gepost : donderdag 3 februari 2011 18:30:31(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Okey heren, het topic bloedt een beetje dood. Frank Lust, jij was aan de beurtKnipoog
Siebe  
#104 Gepost : donderdag 3 februari 2011 19:21:07(UTC)
Siebe


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 28-1-2011(UTC)
Berichten: 4

Frank schreef:
Siebe schreef:
Ik ken hier maar david en sven vq.



Heu, pardon??

Kind regards,
Frank


HAA frankske :-)
Ja als gij wild moogde et volgende interview in vullen hoor! :-)
Niet gezien dat jij hier op zat!d'oh!

Groeten
Frank  
#105 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 00:34:26(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

Mijn naam Frank Lust, geboren in 1960 dus vorig jaar een nieuwe voordeur geplaatst en ben 50 geworden, woon in België in een kleine gemeente namelijk Koolskamp. Gehuwd in 1983 met nog steeds mijn huidige echtgenote en vader van een dochter die momenteel 17 lentes telt.

Wat doe je in het dagelijks leven ?

Heb een aantal diverse jobs uitgevoerd zoals:
- Adjunct Ontvanger in het Ministerie van Financiën (periode van 6 jaar)
- Rijschool lesgever theorie en praktijk (alle voertuigen) en het runnen van 9 verschillende afdelingen binnen deze rijschool, leiding over een 30-tal lesgevers (periode van 15 jaar)
- Service Manager in een garage waar ik de leiding had over 7 mechaniekers en 3 carrossiers, het tevreden stellen van klanten, opmaken van prijsoffertes voor herstellingen behoorde bij één van de taken (periode van 7 jaar)

Nu heb ik eindelijk mijn droom kunnen waarmaken en werk in een hengelsportzaak namelijk bij Hengelsport Demeulenaere te Roeselare (www.fishing.be).
Hier probeer ik een goede band te creeëren met de verschillende klanten en alles zoveel mogelijk op te volgen.

Waarom spreek ik van een droomjob? Ik ben reeds jaren een materiaalfreak op het gebied van karpermateriaal en dit kan ik hier tenvolle benutten.
Wat eventueel niet of bijna niet in de handel te verkrijgen is, probeer ik dan maar zelf te fabriceren zodat ikzelf alsook anderen steeds tevreden zijn.

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?

Ik ben gestart met vissen toen ik een jaar of vijf was met de vaste hengel. Toen ik wat ouder werd en het mij fascineerde door welke kracht mijn lijntje aan diggelen getrokken werd door die bewuste vis. Toen ik net van school kwam heb ik pak en zak genomen en ben een jaar naar Engeland getrokken, daar kwam ik reeds in contact met K. Maddocks, R. Hutchinson, C. Ball, T. Paisley, J. Gibbinson, .... De volledige evolutie heb ik meegemaakt en heb dit wel degelijk op de voet gevolgd. Deze evolutie is mede verantwoordelijk dat ik een baggage heb aan kennis die door de huidige karpervisser soms niet gekend is. Ik ben steeds bereid mijn ervaring te delen met anderen en dit komt me in de zaak heel goed van pas!

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?

Karpervissen is mijn leven, mijn echtgenote vernoemd het dikwijls: "Jij staat op en gaat slapen met een karper!" Mijn visie op het karpervissen is moeilijk te beschrijven maar als je ooit de dvd's gezien hebt van Bob James en Chris Yates: "A passion for Carpangling" zal je wel weten wat ik precies bedoel. Genieten is de boodschap!!

Vis je alleen of heb je een maatje ?


Vroeger viste ik veel alleen maar heb nu een vaste visvriend en dit is Kristiaan. Hij is wel 10 jaar jonger dan ik maar qua vissen zitten we op dezelfde golflengte en hebben we alsook dezelfde gedachtengang!

Met welke hengel(s) vis je ?

Lap hier begint de moeilijkheid. Ik had het reeds aangehaald ik ben een echte materiaalgoeroe, de hengels die ik momenteel het meest gebruik zijn:

- Century FBS 12 ft - 3.50 lb
- Century Armalight MKIII 12 ft - 2.75 lb
- Berkley B2 12 ft - 3.25 lb


Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

Het leukste vind ik nog steeds iemand in de maling te nemen. Sommigen schrikken wel degelijk van de omvang van een karper, als ze dan deze vis willen aaien, haal ik deze vooruit en blaf als een hond. Het is steeds hilarisch hoe mensen hier op reageren!!
Soms hoor ik ook van die wilde verhalen als je een bepaalde tijd aan een water doorbrengt en er is toevallig iemand erbij toen je een grote vis ving, hoor je een paar dagen later van andere voorbijgangers dat het monster van Lochness hier wel degelijk gevangen werd.

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?

Het Carpfeeling forum vind ik wel tof om te verblijven en af en toe post ik wel eens mijn ervaringen. Alleen jammer dat steeds die verdomde BTW's aan bod komen maar ja dit is nu éénmaal een nieuw fenomeen waar je mee te maken krijgt. Mijn persoonlijke mening kan je waarschijnlijk al afleiden uit hetgeen ik hier vooraf schrijf. Ik ben absoluut geen voorstander van BTW's omdat hier de essentie van het karpervissen ergens verloren gaat. Het pionieren draag ik nog steeds hoog in het vaandel!!


Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

Ik ben alsook op andere fora actief maar minder en minder, daar de tijd mij ontbreekt en ik een klein beetje foramoe kom (een nieuw fenomeen dat ik ontdekt heb). Ik ben vooral actief in Engeland want daar liggen nog steeds mijn roots! Zoals je reeds hebt kunnen lezen hoe ik het karpervirus heb te pakken gekregen.

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

Geloof niet alles wat er verteld wordt en keep it simple!! Geniet van de natuur en de vissen!!

Wat is je PB ( persoonlijk record )

Gewichten zeggen mij in feite niet echt heel veel, het drillen, de strijd winnen en het vangen van een vis op een extreem moeilijk water geven me pas een kick!!

Maar als jullie het dan toch willen:

- spiegel: 30.7 kg
- schub: 28.6 kg
- volschub 18.4 kg
- rijen: 18.9 kg
- meerval: 61.2 kg
- steur: 19.2 kg
- gras: 18.6 kg
- brasem: 5.6 kg

Zo dit was het dan, hebben jullie na het lezen van dit stukje vragen ===> just shoot!!

Degene die zich geroepen vind mag gerust de pen overnemen.

Kind regards,
Frank

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 01:08:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

mitchell35  
#106 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 00:55:48(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

mooi stuk man!
Elke karper is er 1!
Davey Remmig  
#107 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 01:03:37(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

Hee mooi stuk Frank, kom je keer opzoeken mocht ik weer eens in roeselare zijn.
matszj  
#108 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 09:08:23(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

nou zon mooi intervieuw en uitgebreid voel ik me niet geroepen om een slechtere te gevenKnipoog
timvanzanten  
#109 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 12:05:09(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
wie van de heren of dames is nog niet geweest en voelt zich geroepenKnipoog
Mark Hoedemakers  
#110 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 17:04:25(UTC)
Mark Hoedemakers


10 ponder

Lid sinds: 16-1-2011(UTC)
Berichten: 96

Ik zal in de loop van volgende week ook maar 'ns een bijdrage maken. Nu eerst richting Zwolle!
peter van welij  
#111 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 17:21:10(UTC)
peter van welij


15 ponder

Lid sinds: 20-10-2010(UTC)
Berichten: 174

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Mijn naam is Peter van Welij en ben 30 jaar en kom uit Veenendaal


Wat doe je in het dagelijks leven ?
Ik ben allround service monteur in Warmtewisselaars , pompen en kleppen. Verder probeer ik zo veel mogelijk tevissen maarja is niet altijd even makkelijk met zoon baan.


Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Mijn vader viste eigenlijk al zijn hele leven. Dus zo ben ik in aanraking gekomen met witvissen. Op een gegeven moment kwam ik met jongens in aanraking die op karper viste. Na een paar keer mee geweest te zijn sloeg het virus ook op mij over.


Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Ik denk het totaal plaatje van het lekker in de natuur zitten tot aan de vis drillen. En de adrenaline die door je lichaam giert als je een run krijgt.


Vis je alleen of heb je een maatje ?
Ik vis meestal met me maatje wel zo gezellig. Alleen wil door de weeks nog weleens een nachtje alleen pakken. Ik heb het geluk dat ik weleens wat later kan beginnen met me werk.


Met welke hengel(s) vis je ?
Shimano speedmasters 3 lbs met daar onder de tica abyss. Voor het pennen gebruik in strategy tycoon 1,75 lbs met daar onder de penn sargus sg 4000. Nu ben ik nog op zoek naar een lichter setje voor de kleine waters hier in de buurt.


Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Zijn er eigenlijk zo veel alleen zou het niet meer weten wat precies.


Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Leuk en gezellig forum!! Zitten teminste niet van die mieren n**kers op. Ga zo door zeg ik.


Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Ja ben op meerdere forums aan gemeld maar om de boven benoemde reden post ik daar niks en lees ik alleen maar.


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Doe lekker je eigen ding en geniet van elke vis groot of klein maakt niet uit.


Wat is je PB ( persoonlijk record )
Spiegel 40,2 pond
Schub 38 pond
UserPostedImage
UserPostedImage

Wie mag het volgende interview invullen ?
Kijk maar wie zich geroepen voelt.

groetje Peter

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 17:24:40(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jvs  
#112 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 18:10:50(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

Jurgen van Schijndel 35 jaar en ik woon in Schijndel


Wat doe je in het dagelijks leven ?

Ik werk op de bouw als bouwvakker/kraan machinist/opperman


Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?

Ik ging als klein jongetje al met mijn vader vissen,die is ook erg fanatiek,(en nu nog)
Dus ik vis al ruim 28 jaar,maar sinds augustus 2010 vis ik actief op karper.
Ik vis normaal op witvis met de vaste stok(wedstrijden) omdat ik regelmatig karperstjes vang
aan de vaste stok van een kilo of 2-3 heb ik wat karperspullen aangeschaft.



Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?

Ik heb voor het karpervissen gekozen,omdat ik wel eens wat groters wilde vangen als die vieze plekkezen Breede lach
Daarbij,je kunt lekker relaxt aan het water zitten in je tuinstoel(ik teminste)
en niet constant naar die dobber staren.Ook elke keer als je een run krijgt is het altijd een verrasing wat eraan zal hangen.


Vis je alleen of heb je een maatje ?

Ik vis meestal alleen,omdat mijn maatje in rotterdam woont.
Maar als hij deze kant op komt of andersom, dan gaan we altijd samen vissen.
Ik vis ook soms met mijn pa,maar die heeft weinig geduld,na een uur pakt hij al in Breede lach



Met welke hengel(s) vis je ?
Ik vis met prologic dr2 hengels 3LB 3.60 lang
Als ik met de pen ga vissen op de locale grachten hier in de wijk,dan gebruik ik een simpel winkle pickertje.



Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

Er komen weinig mensen buurten aan het water waar ik altijd vis,hier in de woonwijk krijg ik wel eens reacties,
maar dat is altijd hetzelfde:heb je al wat gevangen.


Wat vind je van het Carpfeeling forum ?

CF is een heel mooi en gezellig forum,met een mooie uitstraling en een berg info en leuke mensen.
Ik kijk er elke dag wel een paar keer op.


Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

Teveel om op te noemen,maar dat zijn geen forums waar over karpervissen gekletst word.


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

De aanhouder wint


Wat is je PB ( persoonlijk record )

24 pond schubkarper (alleen maar schubkarpers gevangen nog niets anders)

UserPostedImage



Wie mag het volgende interview invullen ?

iemand die zin heeft.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 18:11:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

houdoe en bedankt
Lodewijk  
#113 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 18:52:15(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
jurgen van schijndel uit schijndel haha Breede lach
kom je ook niet vaak tegen Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
jvs  
#114 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 19:07:20(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

Lodewijk schreef:
jurgen van schijndel uit schijndel haha Breede lach
kom je ook niet vaak tegen Knipoog

en ook nog geboren in schijndel.zonne grote vuurbal op schijndel jonguh BAM

hehe ontopic Breede lach
houdoe en bedankt
davey knol  
#115 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 23:31:25(UTC)
davey knol


25 ponder

Lid sinds: 17-12-2009(UTC)
Berichten: 444
Man
Nederland

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

Davey Knol, ik ben 21 jaar en woon in Leiden


Wat doe je in het dagelijks leven ?

Ik werk in de installatie branche, nu als loodgieter


Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?

Ik viste als klein ventje al op voorntjes bij mij aan de overkant, totdat ik een brasem ving en die was voor mijn beleving best groot. Toen kreeg ik een wikkelpikkelhengeltje (of hoe dat ook heet) We kwamen toen in de zomervakantie terecht op een camping met karper... door mijn visserij met een korfje wist ik meer vissen te vangen dan menig visser daar aan het water met piepers en die hele ratteplan, mijn vader vond dat zo leuk dat hij een karperhengel heeft gekocht en van het een kwam het ander...


Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?

Ik surf best veel op internet en dan kom je zo nu en dan forums tegen, ik was toen actief op karperwereld maar alles wat je daar vraagt of zegt hebben ze commentaar op dus dat is totaal niet mijn slag mensen. Hier valt het gelukkig allemaal reuze mee en hier ben ik dus uiteraard veel online

Vis je alleen of heb je een maatje ?

Mijn vader, me vaste vismaat, gaat altijd mee!

Met welke hengel(s) vis je ?
Fox Euromaster, voor mijn visserij tot op max 100 meter PERFECT


Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

met je camotentjes langs de waterkant zitten en dat er en dan een stelletje een boot huurt iets verder op en dan het toevallig een appetijtelijke dame is van een jaar op 25, die daar vlak voor onze neus in het zonnetje haar kleren even uit deed en ging liggen zonnen, en je raad het al... op dat moment een volle fluiter krijgen en met 3 man op de kant staan. De dame pakte het gelukkig leuk op en ging iets verder op liggen


Wat vind je van het Carpfeeling forum ?

Goed, maar houd het netjes en overzichtelijk kwa topics betreft! Tja de hoofdpagina staat iedere dag wel wat nieuws op! Je komt iedere dag even terug haha


Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

Nee, om de bovenstaande redenen


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

blijf jezelf en loop niet achter de menigte aan, vang gewoon je vis en doe je ding, laat je niet ompraten door al die dvdtjes


Wat is je PB ( persoonlijk record )

38 pond, oeroude spiegel (maar gelukkig hebben ze mijn bewerkt, leuk zo;n nichtje)
UserPostedImage
niet echt een vis om trots op te zijn, sommige hier kennen het water wel... camping lommel
maar het is wel je pb

33 pond schub, zelfde water maar stukken mooier
UserPostedImage

Geen topvis maar zeker wel mijn mooiste!
UserPostedImage




Wie mag het volgende interview invullen ?
uhm, wie is er nog niet geweest?
Leer van je fouten, geniet van je succes
karphunter  
#116 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 23:37:31(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

ik ben nog niet geweest? Verrast
tom de maat  
#117 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 23:37:36(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

tom de maat 14jaar bijna 15 woon in hulst (zeeuws-vlaanderen)
Wat doe je in het dagelijks leven ?
op school zitten en natuurlijk 14uur per week metaal!

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
kwamen paar gastjes op school naar mij toe en vroegen jij vist toch? ik ja ga je een x mee ik vond het goed zag hun uitrusting schitterend en die runs was gelijk verkocht!

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
mooie vissen en sterk

Vis je alleen of heb je een maatje ?
meestal met mijn maatje gijs

Met welke hengel(s) vis je ?
shimano alivio

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
ik nog niet veel bijzonders vriend van mij komt er een oude man en zegt de wind zit niet goed verkeerde plek slecht weer al dagen niet goed water gaat achteruit je vangt niks meer komende weken tot de wind anders zit en hij loopt weg volle run 13,5kg

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
geweldig heel leerzaam.

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
nee

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
geniet nu het nog kan vang er nog veel en doe je eigen ding

Wat is je PB ( persoonlijk record )
12,5kg spiegel
12kg schub

Wie mag het volgende interview invullen ?
wie maar wilKnipoog

Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen )
carpfreak  
#118 Gepost : vrijdag 4 februari 2011 23:47:32(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

Leuk interview davey en de rest !!Breede lach

Mooie rijen !!Breede lach

Gr Brian

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 februari 2011 23:48:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
Arnold  
#119 Gepost : zaterdag 5 februari 2011 00:02:20(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Dan ga je nu toch Karphunter?
karphunter  
#120 Gepost : zaterdag 5 februari 2011 02:52:06(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Ik ben Corné Henderik woon in Utrecht (Houten) PAS 18 Breede lach

Wat doe je in het dagelijks leven ?
Eigelijk niet veel... zoekende naar werk maar kan maar geen baan vinden! Think
en karpervissen natuurlijk!

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ? Ik kende een paar gasten toen ik een jaartje of.. 12/13 was en hun ginge karpervissen ik had er totaal geen verstand van tot hun ineens een mooie karper vinge... sinds dien aan deze geweldige virus verslaafd! Breede lach


Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Waarom ik voor de viserij van karper heb gekozen.. een maatje ging op karper vissen en had beet en die zei ineens hey Corné kom is hier... me 1e dril! Breede lach geweldig , en dit is een geweldige forum!Breede lach


Vis je alleen of heb je een maatje ?
Ik vis altijd wel met een maatje Don (Patrick de jong) Breede lach



Met welke hengel(s) vis je ?
Terry Hearn (als ik et goed schrijf) ESP staat 2 OZ op de hengel maar heb et laten testen en is eigelijk een 2,75 waar ik precies van hou , heb er mee geworpen maar nog geen dril mee gehad omdat ik ze in de winter heb gekocht.

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ? Dat zijn er heel wat... Zit hier wel vis , Waarom zo groot net zwemme tog geen orka's...
Sta je op de foto met een leuk visje van 16 pond... zit hier wel vis? Domme ik


Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
In 1 woord GEWELDIG!!! staat zoveel op , je leerd hier heel veel en de sfeer is gewoon helemaal perfect!! geen discussie's enz just perfectBlij


Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Niet meer! eerst wel bij karperwereld.. maar daar vind ik de sfeer 10x niks.. als ik het zo mag zegge


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Blijf je ding doen! laat je niet intimideren door andere vissers , vis hoe je vissen wil en hou het vooral schoon voor onze mede collega vissers! Breede lach


Wat is je PB ( persoonlijk record )
Me PB : een mooie spiegel van 32 pond..
en een mooie schub karper van 26 pond..
niet heel groot , maar ik ben er super blij mee! Breede lach dit jaar zal ik me record vebreken!Breede lach
(ik plaats een foto hier onder)


Wie mag het volgende interview invullen ?
Uhmm Donnie mag van mij het interview invullen!





Ik krijg de foto's van de schub niet groot helaas (denk dat et aan de formaat licht van de foto zelf)
[img]PB schub2[/img]

Anders kunne jullie eventueel naar me hyves http://popcorneetje.hyve...032.FI4Y&__state__=4 voor de schubs!!

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 februari 2011 04:13:06(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

karphunter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
PB spiegel.jpg
PB Schub.jpg
PB schub2.jpg
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
11 Pagina's«<45678>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.